کد خبر : 1594287 | 05 اسفند 1397 ساعت 23:40 | 143.8K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش ساری به ماجرای کپا: سوتفاهم بود!

مائوریتسیو ساری، سرمربی چلسی، اتفاقات پیش آمده در دیدار امشب مقابل منچسترسیتی برای تعویض کپا آریسابالاگا را نتیجه یک سوتفاهم دانست.

واکنش ساری به ماجرای کپا: سوتفاهم بود!

به گزارش "ورزش سه"، چلسی امشب در فینال جام اتحادیه مقابل منچسترسیتی قرار گرفت و بعد از تساوی 0-0 در وقت های قانونی و اضافه، در نهایت در ضربات پنالتی این شاگردان پپ گواردیولا بودند که توانستند به برتری برسند و جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

اما حادثه مهم بازی، در آخرین دقایق وقت های اضافی رخ داد، زمانی که بعد از مصدومیت کپا، ساری قصد داشت ویلی کابایرو را به زمین بفرستد اما دروازه بان اسپانیایی حاضر به ترک زمین نشد؛ اتفاقی که خشم شدید مربی ایتالیایی آبی ها را به همراه داشت. کپا در نهایت در زمین ماند و در ضربات پنالتی، یکی از ضربات بازیکنان حریف را گرفت اما نتوانست مانع از شکست چلسی شود.

 

 

1385088

 

1385086

 

در حالی که ساری از تصمیم کپا بسیار عصبانی شده بود و حتی به نظر می رسید از شدت خشم، قصد دارد به رختکن برود اما در پایان بازی، این اتفاق را حاصل سوتفاهم دانست.

او به خبرنگاران گفت:" دوست ندارید در مورد فوتبال صحبت کنید؟ این اتفاق یک سوتفاهم بود. اشتباه از من بود. فکر کردم او مصدوم است. حق با او بود اما به شیوه ای نادرست آن را ابراز کرد.فکر می کنم رفتارش کمی نادرست بود."

ساری در پاسخ به سوال بعدی در مورد عصبانیتش هم گفت:" بله، واقعا عصبانی شده بودم. می خواهم با او صحبت کنم زیرا او باید درک کند که واقعا ممکن بود به دردسر بیفتیم؛ به ویژه به خاطر رسانه ها. من باید شرایط را برای او توضیح بدهم اما بدون هیچ مشکل دیگری."

 

دیدگاه‌ها