کد خبر : 1557432 | 07 مهر 1397 ساعت 11:32 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی بارسلونا - اتلتیک بیلبائو

بارسلونا و اتلتیک بیلبائو، امروز در ورزشگاه نوکمپ شهر بارسلونا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی بارسلونا - اتلتیک بیلبائو

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان والورده که در سه بازی اخیر عملکرد خوبی نداشته اند، حال با ماموریت بسیار دشواری مقابل بیلبائو روبرو خواهند بود. بارسا مقابل رئال سوسیداد به سختی توانست به پیروزی برسد، سپس در خانه مقابل خیرونا با تساوی 2-2 متوقف شد و هفته گذشته مقابل لگانس قعر جدولی متحمل شکست شد. به نظر می‌رسد تیم والورده روند خوبی را طی نکرده و شرایط خوبی را تجربه نمی‌کند. هر چند که آنها صدر جدول را در اختیار دارند ولی کوچکترین اتفاق ممکن است به از دست رفتن صدر جدول برای آنها منجر شود. آبی اناری ها تا به اینجا 4 پیروزی، 1 تساوی و 1 شکست به ثبت رسانده اند و باید دید که امروز می‌توانند روند رو به افت را تغییر دهند و یا بار دیگر به مشکل برخواهند خورد.

 

1333309

 

 

در آن سو، بیلبائو با یک بازی کمتر نسبت به دیگر تیم‌ها و 6 امتیاز، در رده پانزدهم جدول قرار گرفته است. آنها در دیدار اول خود به پیروزی دست پیدا کردند، سپس در سه دیدار بعدی به تساوی رسیدند و در دیدار آخر شکست خوردند. با این وجود، آنها مقابل رئال مادرید نمایش بسیار خوبی داشتند و توانایی‌های خود را به رخ کشیدند.

 

هر چند بارسا در بازی های اخیرش مقابل اتلتیک بیلبائو نتایج خوبی کسب کرده ولی تیم اول ایالت باسک، بارها ثابت کرده که می‌تواند برای بزرگان دردسرساز شود. در 6 تقابل اخیر دو تیم، 5 پیروزی برای بارسا و 1 پیروزی برای بیلبائو به دست آمده است.

 

بارسا برای بازی امروز محروم و مصدومی نخواهد داشت و اتلتیکو از همراهی لکو به علت مصدومیت محروم است.

 

ترکیب احتمالی:

 

1340807

دیدگاه‌ها