کد خبر : 1603109 | 18 فروردين 1398 ساعت 15:27 | 27.2K بازدید | 0 دیدگاه

انگیزه‌های انتقامی مرد ۴۲ ساله الاهلی؛

پرسپولیس بازهم عامل حذف حسین عبدالغنی؟

۴ سال قبل پرسپولیسی ها شکست تلخی را به یاران حسین عبدالغنی تحمیل کردند و در نهایت همان باخت منجر به حذف النصر شد.

به گزارش ورزش سه، شاید برای خیلی ها که فوتبال را به صورت روزانه و دقیق دنبال نمی‌کنند، حضور حسین عبدالغنی مقابل پرسپولیس عجیب باشد. درست همانطور که حضور محمد الدعایه در سال ۲۰۰۹ مقابل صبا باطری عجیب بود یا همین شلهوب که ۴ سال قبل دروازه پرسپولیس را باز کرد.

 

اما به هر حال عبدالغنی مدافع چپ پای سعودی ها روز سه شنبه با ۴۲ سال سن مقابل پرسپولیس قرار میگیرد و حتی احتمال دارد در ترکیب اصلی جای داشته باشد. ۴ سال قبل او با تیم زردپوش النصر در مقابل پرسپولیس به میدان رفت و نمایش خوبی هم داشت اما در پایان قرمزها موفق به کسب ۳ امتیاز مقابل یاران عبدالغنی شدند.

 

در آن مسابقه تیمی که با هدایت حسین عبدی وارد زمین شد، پیش چشم برانکو ایوانکوویچ و البته بیش از ۱۰۰ هزار پرسپولیسی، نمایش خیلی خوبی نداشت اما با حمایت جانانه هواداران و تلاش بازیکنان موفق شد انتقام شکست در عربستان را بگیرد. پنالتی چیپ طارمی که یکی از به یاد ماندنی ترین لحظات لیگ قهرمانان بود، عامل برتری پرسپولیس شد و البته نباید از نمایش مطمئن سوشا مکانی در آن بازی نیز گذر کرد.

 

در پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان ۲۰۱۵ پرسپولیس با همان ۳ امتیاز توانست به مرحله بعدی صعود کند و عبدالغنی را در آستانه ۴۰ سالگی ناکام بگذارد. حالا پرسپولیس اگر بتواند ۶ امتیاز حساس را از یاران عبدالغنی بگیرد، بی تردید بار دیگر زمینه ساز حذف این تیم خواهد شد چرا که آن ها یک شکست غیر منتظره هم مقابل پاختاکور داشتند.

 

1396030

 

1396032

 

1396031

 

دیدگاه‌ها