کد خبر : 1605287 | 27 فروردين 1398 ساعت 19:20 | 12.5K بازدید | 0 دیدگاه

شاهین شهرداری 2- ملوان صفر

لیگ یک/ بوشهری ها نزدیک تر از همیشه به لیگ برتر

تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر با پیروزی در بازی حساس برابر ملوان در هفته سی و دوم لیگ برتر یک گام به صعود به لیگ برتر نزدیک تر شد.

لیگ یک/ بوشهری ها نزدیک تر از همیشه به لیگ برتر  

به گزارش ورزش سه، شاگردان عبدالله ویسی بعد از 10 هفته شکست ناپذیری در لیگ یک، امروز به مصاف ملوانی رفتند که نه خطر سقوط آنها را تهدید می کند و نه شانسی برای صعود به لیگ برتر دارد اما از طرف دیگر پیروزی در این بازی می توانست اختلاف شاهین شهرداری بوشهر با بالانشینان جدول رده بندی را حفظ کند.


 شاهینی ها در این دیدار خانگی از همان دقایق ابتدایی حملات خود را آغاز کردند و در دقیقه 17 میلاد صارمی توانست دروازه قوهای انزلی را باز کند.


اما این پایان کار نبود چراکه بهمن سالاری در دقیقه 57 بازی گل دوم را زد تا خیال عبدالله ویسی را از کسب 3 امتیاز در این بازی سرنوشت ساز راحت کند.


تیم فوتبال شاهین بوشهر با این پیروزی 51 امتیازی شد  و با یک بازی بیشتر نسبت به گل ریحان رده سومی و البته 3 امتیاز بیشتر نسبت به این تیم در رده دوم جدول رده بندی قرار گرفت.


اما خطری که صعود شاهین را تهدید می کند، استراحت این تیم در هفته پایانی لیگ یک است، یعنی اگر شاهین بتواند در هفته سی و سوم لیگ یک سرخپوشان را شکست بدهد و با فرض اینکه گل ریحان هم بتواند شهرداری تبریز را در این شهر شکست بدهد، اختلاف دو تیم 3 امتیاز باقی خواهد ماند و شاگردان مجتبی حسینی می توانند در صورت کسب پیروزی پرگل برابر گل گهر صدرنشین در هفته پایانی اختلاف تفاضل گل شان را جبران کنند و صعود خود به لیگ برتر را جشن بگیرند.


عبدالله ویسی که با استقلال خوزستان سابقه قهرمانی در لیگ برتر را دارد، امیدوار است بتواند این بار طعم صعود به لیگ برتر را بچشد.

دیدگاه‌ها