کد خبر : 1597971 | 20 اسفند 1397 ساعت 12:22 | 34.6K بازدید | 0 دیدگاه

به دنبال پیراهن آزمون از دوشنبه تا سنت پترزبورگ

حاشیه های شب درخشش سردار در روسیه

هفته نوزدهم لیگ برتر روسیه یک بار دیگر با درخشش سردار ایرانی در بندر زیبای سن پطرزبورگ همراه بود تا یکه تازی های زنیت ادامه داشته باشد.

حاشیه های شب درخشش سردار در روسیه

به گزارش "ورزش سه"، در روزی که سردار آزمون مستحق چشیدن طعم اولین هت تریک با پیراهن زنیت بود تنها یکی از ضربات این مهاجم به تور دروازه اوفا چسبید تا همین گل خرید 12 میلیون یورویی باشگاه در زمستان را در صدر اخبار رسانه های روس قرار دهد.


پنجمین گل در پنجمین بازی متوالی نشان داد سران باشگاه زنیت دست روی مهره درستی در زمستان گذاشتند تا تیم شان را برای رسیدن به قهرمانی داخلی و درخشش در اروپا تقویت کند. آزمون این بار در حالی قفل دروازه اوفا در ورزشگاه زیبای کرستوفسکی آرنا را باز کرد که این گل بیشتر از هر چیز حس تاکتیک پذیری ستاره ایرانی را به رخ کشید.


در گزارش منتشر شده در سایت sport expres آمده است:« سردار با اتکا به همان خصوصیات بارز فنی یک بار دیگر توانایی های خود را به رخ کشید تا نشان بدهد در حال حاضر بهترین مهاجم شاغل در لیگ روسیه است. توپگیری، پاس به موقع، فضا سازی و ایستادن در نقطه کور دفاعی با ضربه تمام کننده ستاره ایرانی توام شد تا قفل دروازه اوفا شکسته شود». این سایت در ادامه با اشاره به پنجمین گل سردار با پیراهن زنیت در پنجمین بازی متوالی مدعی شد آزمون می تواند روزهای درخشان فوتبالدوستان بندرنشین سن پطرزبورگ را درخشان تر کند.

 

1389591

 


سایت چمپیونات دیگر رسانه معتبر روسیه بود که به تمجید از مهاجم ایرانی زنیت پرداخت و نوشت:« گلزنی به اوفا تعداد گل های سردار را به عدد 6 (4 گل با روبین کازان+2 گل با زنیت) رساند تا آزمون حالا جدی ترین تهدید کننده مدعیان آقای گلی روسیه لقب بگیرد. مسلما در بازی های پیش رو بهترین گلزن این فصل فدور چالوف از زسکا مسکو که پدیده جدید روس ها قلمداد می شود چندان نمی تواند از جایگاهی که در اختیار دارد مطمئن باشد چون سردار برای سبقت از این گلزن خیز برداشته است».


سردار آزمون در حالی یکی از دو گل تیمش در برتری 2-1 مقابل اوفا را به ثمررساند که اگر کمی خوش شانس بود در این بازی اولین هت تریک به نام او ثبت می شد. از دست رفتن دو تا سه موقعیت صد درصد گلزنی از سوی آزمون مانع این اتفاق مهم شد با این وجود میانگین نمراتی که رسانه های معتبر روس برای سردار در نظر گرفتند نشان داد که او همچنان بهترین بازیکن زنیت است.


امشب رقابت های هفته نوزدهم لیگ برتر روسیه به پایان می رسد اما با این وجود زنیت با درخشش خرید ایرانی خود همچنان به تاخت و تاز در صدر جدول ادامه می دهد. زنیتی ها طی 19 بازی 40 امتیاز کسب کرده و بالاتر از همه رقبا مدعی اول قهرمانی لقب گرفته اند.

 

1389603

 

1389602

 

1389588

 

مصاف زنیت با اوفا در سرمای 8- درجه و زیر بارش شدید برف برگزار شد. شدت بارش ها به قدری بود که طرفداران زنیت قبل از بازی در ورودی ورزشگاه آدم برفی های زیبایی ساختند.

 

1389592

 

حضور تعدادی از ایرانی ها و فارسی زبانان در ورزشگاه به عنوان تماشاگر هم جالب بود. یکی از این تماشاگران با پلاکاردهایی به زبان فارسی و روسی درخواست جالبی از سردار آزمون داشت. این طرفدار با بیان این که از تاجیکستان خود را به سن پطرزبورگ رسانده است خواستار دریافت پیراهن مهاجم ایرانی شد.

 

1389590

 

در جدول رده بندی لیگ برتر روسیه در پایان هفته نوزدهم زنیت با 40 امتیاز و اختلاف امتیاز مناسب همچنان به تاخت و تاز خود ادامه می دهد. نکته جالب توجه این که روبین کازان و روستوف دو تیم سابق سردار در این جدول به عنوان همسایه برای قرار گرفتن در جایگاه هفتم و هشتم می جنگند.

 

1389589

 

در جدول آقای گل های لیگ برتر روسیه، پدیده 20 ساله فوتبال روسیه و باشگاه زسکا یعنی فدور چولوف با 10 گل در صدر ایستاده است. خوزه لوئیز مهاجم اهل کیپ ورده باشگاه اسپارتاک مسکو دوم است و سردار آزمون با رسیدن به 6 گل جایگاه سومی را به خود اختصاص داد تا برای رسیدن به آقای گلی امیدوار باشد.

 

 

دیدگاه‌ها