کد خبر : 1598961 | 24 اسفند 1397 ساعت 13:10 | 47.7K بازدید | 0 دیدگاه

رومن کالدرون:

گزینه اول پرز، مورینیو بود نه زیدان

رومن کالدرون، رئیس سابق باشگاه رئال مادرید، ادعا کرد که گزینه اصلی فلورنتینو پرز برای جانشینی سانتیاگو سولاری، نه زین الدین زیدان، که ژوزه مورینیو بود.

گزینه اول پرز، مورینیو بود نه زیدان

به گزارش "ورزش سه"، زیدان بعد از دو سال و نیم درخشان در رئال، در تابستان گذشته از این باشگاه جدا شد اما بعد از اینکه این تیم با خولن لوپتگی و سانتیاگو سولاری نتوانست نتایج لازم را کسب کند، زیدان چند روز قبل به این تیم برگشت.

 اما کالدرون ادعا کرد که این تصمیم، گزینه اول پرز نبوده و او به دنبال بازگرداندن مورینیو به سانتیاگو برنابئو بود.

او به خبرنگاران گفت:" گزینه اول، مورینیو بود و مورینیو کسی بود که قرار بود به رئال مادرید بیاید زیرا او تنها مربی ای است که رئیس باشگاه به او احترام می گذارد. فلورنتینو، این مربی پرتغالی را به عنوان یک سپر می بیند.

 

1389785

 

او چیزهایی می گوید که بقیه جسارتش را ندارند، او داوران و رسانه ها را سرزنش می کند؛ او چیزهایی می گوید که طبیعتا گفته نمی شود.

اما بازیکنان بزرگ تیم، با بازگشت مورینیو مخالفت کردند. او با مشکلات زیادی از رئال جدا شد و من فکر می کنم اگر دوباره می آمد، با بازیکنانی که در دوره قبلی او بودند، دچار مشکل می شد.

فکر می کنم آمدن  مورینیو به رئال، یک قدم رو به عقب برای او بود. وقتی او اینجا بود، مشکلات و جنجال های زیادی ایجاد شده بود.

او مربی خوبی است با جام های زیاد اما خیلی از بازیکنان بزرگ تیم او را دوست ندارند و فکر می کنم این در تصمیم گیری مهم بود."

دیدگاه‌ها