کد خبر : 1614179 | 06 خرداد 1398 ساعت 19:09 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

مکس آلگری در انتظار تماسی از بارسلونا

سایت گل مدعی شد مکس آلگری امیدوار است فصل بعد هدایت بارسلونا را بر عهده گیرد.

مکس آلگری در انتظار تماسی از بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، دیشب و در جریان شکست یوونتوس مقابل سمپدوریا، آخرین بازی بود که آلگری روی نیمکت بیانکونری نشست و این سرمربی ایتالیایی بعد از بازی اعلام کرد هنوز مشخص نیست فصل بعد هدایت تیمی را بر عهده خواهد داشت یا اینکه به استراحت خواهد پرداخت.

 

1408820

 

اما سایت گل در خبری اختصاصی مدعی شد آلگری علاقمند به هدایت بارسلونا بوده و منتظر تماس سران این باشگاه است تا با آنها وارد مذاکره شود. حذف غیرمنتظره و عجیب از لیگ قهرمانان با پذیرش شکست سنگین برابر لیورپول و باخت اخیر در فینال کوپا دل ری مقابل والنسیا، آینده ارنستو والورده را در این تیم به خطر انداخته و احتمال جدایی وی در روزهای آینده وجود دارد.

 

فلسفه ی فوتبال ماکسی آلگری به خوبی برای هدایت تیمی مانند بارسلونا مناسب است، زیرا آبی اناری ها در تلاش برای خلق ترکیبی از استحکام دفاعی و قدرت هجومی هستند و آلگری نشان داده در این زمینه تخصص دارد.

 

همچنین آلگری با برخی ستاره های بزرگ مانند شماره 7 یوونتوس، کریستیانو رونالدو کار کرده و بنابراین هیچ مشکلی برای هدایت ستاره ای مانند لیونل مسی نیز ندارد. بارسلونا تا به حال در طول تاریخ هرگز سرمربی ایتالیایی نداشته و آلگری می تواند از این حیث در نوکمپ تاریخساز شود.

دیدگاه‌ها