کد خبر : 1612855 | 30 اردیبهشت 1398 ساعت 19:51 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

رونالدو مخالف بازگشت کونته به یوونتوس است

به نظر می رسد کریستیانو رونالدو نقش مهمی در انتخاب سرمربی فصل بعد یوونتوس دارد.

رونالدو مخالف بازگشت کونته به یوونتوس است

به گزارش "ورزش سه"، دیروز نشریات ایتالیایی در گزارشی مدعی شدند عدم تطابق اندیشه های ذهنی ماکسی آلگری و رونالدو، یکی از دلایل جدایی سرمربی ایتالیایی از بیانکونری بوده و حالا رپابلیکا معتقد است این ستاره پرتغالی میانه چندان خوبی با بازگشت آنتونیو کونته هم ندارد.

 

تیم های کونته معمولا فوتبالی بر پایه ضدحملات و دفاع منسجم ارائه می دهند اما رونالدو علاقمند به حضور سرمربی جدید با اندیشه های هجومی است و به همین دلیل موافق حضور کونته نیست.

 

1407261

 

دو روز قبل و در هنگام برگزاری کنفرانس مطبوعاتی آلگری نیز هنگامیکه از حضور احتمالی کونته صحبت شد، رونالدو سری به نشانه تاسف و عدم موافقت تکان داد که این تصویر از چشم حاضران در کنفرانس دور نماند.

 

البته به جز رونالدو، آندره آنیلی نیز علاقه ای به بازگشت کونته ندارد. آنیلی معتقد است کونته در هنگام استعفا به نوعی نسبت به حمایت های باشگاه ناسپاسی کرده و در مقطع دشواری از یوونتوس جدا شده و به همین دلیل، نشانه ای برای بازگشت سرمربی ایتالیایی به یوونتوس دیده نمی شود. به نظر می رسد کونته فاصله چندانی با قبول هدایت اینتر ندارد و از فصل بعد وی را روی نیمکت نراتزوی خواهیم دید.

دیدگاه‌ها