کد خبر : 1612535 | 29 اردیبهشت 1398 ساعت 12:35 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

سانچو: فصل بعد قهرمان می‌شویم نه نایب‌قهرمان

جیدون سانچو، پدیده انگلیسی بوروسیا دورتموند با وجود شایعات درباره انتقالش به لیگ برتر گفت امیدوار است فصل بعد با دورتموند قهرمان بوندس‌لیگا شود.

سانچو: فصل بعد قهرمان می‌شویم نه نایب‌قهرمان

به گزارش "ورزش سه"، جیدون سانچو، پدیده انگلیسی 19ساله بوروسیا دورتموند که در سال 2017 از منچسترسیتی به زنبورهای زرد آلمان پیوست، درحالیکه اخیراً شایعات زیادی درباره بازگشت او به انگلیس و پیوستنش به یکی از تیمهای لیگ برتری مطرح شده و به خصوص از بازگشت او به منچسترسیتی صحبت می‌شود، بعد از کسب مقام دوم بوندس‌لیگا توسط دورتموند تلویحاً گفت که قصد دارد در دورتموند ماندگار شود.

 

سانچو که یکی از پرخواهان‌ترین استعدادهای جوان اروپا به حساب می‌آید امسال در 34 بازی بوندس‌لیگا برای دورتموند 12 گل به ثمر رسانده و 14 پاس گل داده تا لقب سلطان پاس گل بوندس‌لیگا را به خود اختصاص دهد.

 

1407050

 

جیدون سانچو دیروز بعد از پیروزی 2-0 تیمش مقابل مونشن‌گلادباخ به خبرنگاران گفت:" من از عملکردم در این فصل خیلی راضی هستم. هیچوقت فکرش را هم نمی‌کردم که کارم در دورتموند به اینجا بکشد. من اوایل خیلی در ترکیب تیم قرار نمی‌گرفتم ولی در ادامه بیشتر و بیشتر به بازی گرفته شدم و این را مدیون تلاش و سختکوشی‌ام می‌دانم".

 

پدیده انگلیسی دورتموند در ادامه گفت:" تیم دورتموند به من کمک کرد و سرمربی دورتموند به من اعتماد کرد و من از همه آنها متشکرم. ما فصل آینده قهرمانی بوندس‌لیگا را هدف خواهیم گرفت نه نایب‌قهرمانی را".

 

دیدگاه‌ها