کد خبر : 1612731 | 30 اردیبهشت 1398 ساعت 10:50 | 1K بازدید | 0 دیدگاه

نکونام نه مربی امید می شود و نه دستیار ویلموتس

با برنامه ای که جوادنکونام برای ادامه مربیگری در پیش گرفته مشخص است که نه برنامه ای برای حضور در راس کادر فنی تیم امید دارد و نه حضور در کادر فنی تیم ملی درکنار ویلموتس.

نکونام نه مربی امید می شود و نه دستیار ویلموتس

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته عکس هایی از ملاقات جواد نکونام با رییس کانون هواداران باشگاه تراکتورسازی تبریز و افراد تصمیم گیرنده در این باشگاه منتشر شد که این عکس ها به شایعه حضور این مربی در تبریز قوت بخشید و حالا می توان گفت خبر حضور نکونام درتبریز دیگر یک شایعه نیست، بلکه یک خبر جدی است.

 

دستیار کارلوس کی روش با حضور دراین جلسه نشان داد می خواهد در ادامه مسیر مربیگری هم چنان نفر اول باشد، آنهم در تیم های بزرگ و پرطرفدار. جوادنکونام در حالی با برخی از مدیران نزدیک به زنوزی وارد مذاکره شده که پیشنهاد جدی از باشگاه نساجی را هم در دست دارد. اگر چه جواد به دلیل اختلاف با فرهاد صنیعی فر یکی از مالکان باشگاه در نیمه های راه از نساجی جدا شد اما با گذشت زمان این اختلافات فراموش شده و حالا که باشگاه نساجی راضی به همکاری دوباره با نکونام شده است جواد هم نمی خواهد اختلافات گذشته را پیش بکشد و فرصت ادامه مربیگری را از خود بگیرد. به همین خاطر انتظار می رود در صورتی که مذاکرات باشگاه تراکتورسازی با جوادنکونام سرانجام خوبی نداشته باشد این مربی جوان دوباره هدایت تیم نساجی را برعهده بگیرد. چرا که از حضور دراین تیم خاطرات خوبی دارد و مردم در شهر قائمشهر علاقه خاصی به کاپیتان سابق تیم ملی دارند. این البته طبیعی است به این خاطر که جواد نکونام بعداز 24 سال تیم نساجی را به سطح اول فوتبال کشور برگرداند و در نیم فصل نخست هم با همه فراز و نشیب ها کارنامه خوبی داشت. کارنامه ای که در نهایت منجر به بقای تیم در جدول بازی ها شد.

 

با رخدادهای پیرامون جواد نکونام باید حضور این مربی در تیم ملی امید به عنوان سرمربی را منتفی دانست. از سویی در روزهای اخیر اینطور گفته شد که جواد یکی از گزینه های مد نظر فدراسیون فوتبال برای قرار گرفتن درکنار ویلموتس است که به نظر می رسد این اتفاق هم رخ نخواهد داد به این خاطر که کاپیتان سابق تیم ملی در تلاش برای برعهده گرفتن هدایت یک تیم باشگاهی است.

دیدگاه‌ها