کد خبر : 1612651 | 29 اردیبهشت 1398 ساعت 20:35 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

مرد سال آسیا عضو تیم ملی کشتی قطر (عکس)

آخرین تمرین تیم السد قطر در ورزشگاه آزادی برگزار و تصاویر جالب توجهی از شوخی عبدالکریم حسن با باقی یارانش منتشر شده است.

به گزارش ورزش سه دقایقی پیش آخرین تمرین تیم السد قطر در ورزشگاه آزادی یک شب قبل از جدال با پرسپولیس در آخرین بازی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برگزار شد. سفید پوشان شهر دوحه که چند روز قبل در فینال جام امیر قطر مقابل الدحیل شکست خورده بودند حالا با صدرنشینی در آسیا به مصاف پرسپولیس آمده اند و به دنبال این هستند تا با شکست این تیم در خانه انتقام مرحله نیمه نهایی دوره قبل را گرفته و علاوه بر آن به عنوان صدرنشین در مرحله حذفی مسابقات حضور پیدا کنند.


اما در حین انجام این تمرین صحنه های جالبی توسط بازیکنان السد به سرکردگی عبدالکریم حسن به وجود آمد که از قاب دوربین عکاس ورزش سه دور نماند. مرد سال فوتبال آسیا که به عنوان مدافع چپ تیم باشگاهی و ملی خود شناخته می‌شود با ایستادن در میانه میدان سبز آزادی با دو تن از بازیکنان جوان این تیم به شوخی پرداخت. این دو بازیکن در ابتدا سعی داشتند که یار باتجربه خود را پس از محاصره کردن از جلو و عقب خم بر زمین خاک کنند که در این میان عبدالکریم حسن دست آنها را خواند و هر دو را به زمین انداخت.


تمرینی بسیار شاد که با حضور بازیکنان بزرگ السد از جمله ژاوی هرناندز، گابی، بونجاح و اکرم عفیف برگزار شد و از روحیه بالای بازیکنان این تیم برای کسب پیروزی در آخرین بازی مرحله گروهی خبر داد.  لازم به ذکر است که شاگردان برانکو ایوانکوویچ هفته قبل با شکست برابر پاختاکور از دور مسابقات کنار رفتند و این بازی برای آنها حالت تشریفاتی خواهد داشت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها