کد خبر : 1611327 | 23 اردیبهشت 1398 ساعت 16:14 | 10.5K بازدید | 0 دیدگاه

ژاوی خوش شانس است که در قطر حضور دارد

فریرا: اطمینان دارم ژاوی مربی بزرگی خواهد شد

ژاوی هرناندز، اسطوره فوتبال اسپانیا و باشگاه بارسلونا در بازی السد و الریان، آخرین بازی خود در ورزشگاه اختصاصی السد را انجام داد.

فریرا: اطمینان دارم ژاوی مربی بزرگی خواهد شد

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی از سال 2015 برای السد بازی می کرد و چندی پیش گفت که این آخرین سالی است که فوتبال بازی می کند. او شنبه شب در بازی با الریان، آخرین بازی خانگی خود برای السد را برابر الریان انجام داد. بازی با الریان همچنین آخرین حضور فریرا روی نیمکت مربیگری السد نیز بود.

 

 

1405796

 

 

فریرا در مورد خداحافظی ژاوی با پیراهن السد گفت:« در دورانی که با ژاوی کار کردم، او همواره در بالاترین سطح بود. باید به این نکته اذعان کنم که ژاوی بدون توجه به شهرت خود و اینکه چه بازیکن سرشانسی است، تمام توجهش را به جوانان داشت و هدفش کمک به تیم بود.»

 

فریرا در پاسخ به سوالی در مورد حضور ژاوی به عنوان سرمربی السد گفت:« او قطر، السد و بازیکنانش را به خوبی می شناسد. البته او خوش شانس هم است که در کشوری با زیر ساخت های ورزشی عالی که در دنیا بی نظیر است، حضور دارد. برای او و السد بهترین ها را آرزو دارم  و مطمئنم که او می تواند در السد موفق باشد؛ چرا که اینجا همه او را قبول دارند و شخصیت محبوبی است. السد روزهای بسیار خوبی در مربیگری تجربه خواهد کرد.»

 

 

1405786

 

 

فریرا در پایان گفت:« این بازی شماره 124 و آخرین حضورم روی نیمکت السد بود و از دوران حضورم در السد کاملا راضی و خوشحال هستم. باید از همه هواداران و مسئولان باشگاه تشکر کنم که در این سال ها حامی من بودند. دوران من در السد تمام شده ولی دوران مربیگری ام ادامه خواهد داشت. حاضرم در باشگاهی در قطر یا خارج از آن شروع به کار کنم. پیشنهادات را بررسی می کنم و بهترین را انتخاب خواهم کرد. دوست دارم در قطر  یا کشوری دیگر در آسیا کار کنم. همه می دانند که من عشم به فوتبال را رها نمی کنم.»

 

 

دیدگاه‌ها