کد خبر : 1611509 | 24 اردیبهشت 1398 ساعت 16:02 | 50.5K بازدید | 0 دیدگاه

بیانیه هیئت مدیر بارسا در پی انتشار شایعات جدید

بارسلونا سه شنبه شب گذشته در آنفیلد با شکست 4-0 از لیورپول وداعی تلخ با لیگ قهرمانان داشت.

بیانیه هیئت مدیر بارسا در پی انتشار شایعات جدید

به گزارش "ورزش سه"، بارسا شانس اول قهرمانی چمپیونزلیگ محسوب می شد و بازی رفت را نیز 3-0 از لیورپول برده بود ولی در آنفیلد، شکستی ناباورانه را متحمل شد و بازهم نتوانست پاسخگوی خواسته هوادارانش باشد.

در پی این شکست سنگین، شایعاتی مبنی بر اخراج ارنستو والورده از سرمربیگری بارسا منتشر شد و اینکه چندین بازیکن نیز در فهرست سیاه قرار خواهند گرفت تا در تابستان به تیمی دیگر منتقل شوند.

 

 

1405990

 

 

هیئت مدیره بارسلونا شب گذشته جلسه ای داشت و پس از آن، بیانیه ای به این شرح منتشر شد:« هیئت مدیره، ناامیدی هواداران پس از حذف از لیگ قهرمانان را به خوبی درک می کند. هیئت مدیره، تشکر و قدردانی خود را از هواداران و کسانی که برای حمایت از تیم در ورزشگاه آنفیلد حاضر شده بودند و نیز کسانی که برای بازی یکشنبه مقابل ختافه در نوکمپ حضور یافتند، اعلام می دارد.

تصمیم بر این شد که فعلا همه توجهات به بازی فینال کوپا دل ری برابر والنسیا(4 خرداد) دوخته شود و از هواداران دعوت می کنیم تنها به حمایت از تیم بپردازند تا بتوانیم یک قهرمانی دیگر را جشن بگیریم.»

 

هنوز مشخص نیست که این بیانیه به معنای آغاز تغییر و تحولات پس از بازی فینال است یا اینکه تصمیم به حمایت قطعی از ارنستو والورده گرفته شده است.

 

دیدگاه‌ها