کد خبر : 1615119 | 11 خرداد 1398 ساعت 18:56 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

النصر به دنبال دو ستاره آسیایی فوتبال آسیا

باشگاه النصرعربستان قصد دارد برای حضور هر چه قوی تردر لیگ قهرمانان آسیا تیمش را با دو ستاره فوتبال آسیا تقویت کند .

النصر به دنبال دو ستاره آسیایی فوتبال آسیا

 به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال النصر عربستان برای حضورهر چه قوی‌تر در لیگ قهرمانان آسیا و حفظ عنوان قهرمانی لیگ عربستان به دنبال جذب دو بازیکن سرشناس فوتبال آسیا است.


سعد مدیر النصر اظهار داشت :"اولین بازیکن خروجی ما در تابستان براد جونز گلر 37 ساله استرالیایی است.


رسانه‌های ورزشی عربی در گزارشی در این خصوص اشاره کردند که این تصمیم با هماهنگی ویتوریا سرمربی این تیم و هیئت‌مدیره گرفته‌شده است.


 در ادامه این گزارش آمده است که النصر برای دفاع از عنوان قهرمانی لیگ عربستان و حضوری مقتدر در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا قصد دارد دو بازیکن آسیایی شاغل در اروپا را به خدمت بگیرد.


آرون موی
این هافبک و ستاره 28 ساله استرالیایی که هم‌اکنون در باشگاه هادرزفیلد انگلستان حضور دارد، مورد توجه مسئولان النصر قرارگرفته است . آنها امیدوارند او را در تابستان به خدمت خودشان دربیاورند.

 

1410045


 

شینجی کاگاوا
بازیکن 30 ساله حال حاضر به‌صورت قرضی در بشیکتاش ترکیه حضور دارد.  این ستاره ژاپنی زمانی ستاره منچستر و دورتموند به شمارمی رفت. بازیکنی که در طی 415 بازی 127 گل و 89 پاس گل را داده است مطمئناً می‌تواند خرید مناسبی برای این تیم متمول عربی محسوب شود.

 

 

1410044


بنا بر ادعای صعود آل سویلم و هیئت‌مدیره این تیم، آن‌ها قصد دارند علاوه بر این دو بازیکن شاخص در این فصل "محمد العویس" را از الاهلی، "محمد الکویکبی" را از الاتفاق "هارون کمارا" را از التعاون و "عبدالله العنزی" را النصر به جمع بازیکنان خودشان اضافه کنند.


بنابراین این تیم دراین فصل هم یکی از مدعیان جدی لیگ قهرمانان به شمار می‌آید.


گفتنی است این تیم در گروه A لیگ قهرمانان همگروه با ذوب آهن بود که بعد از نماینده ایران به عنوان تیم دوم به مرحله یک هشتم نهایی راه یافت.
 

دیدگاه‌ها