کد خبر : 1617136 | 21 خرداد 1398 ساعت 22:25 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای مارکا؛

صبر بارسلونا در مورد دی لیخت لبریز شد

تردید ماتیاس دی لیخت در تصمیم گیری، باعث شده صبر باشگاه بارسلونا لبریز شود.

صبر بارسلونا در مورد دی لیخت لبریز شد

به گزارش "ورزش سه"، علیرغم شایعات فراوان هفته های اخیر، هنوز تیم بعدی ماتیاس دی لیخت در هاله ای از ابهام قرار دارد و این بلاتکلیفی باعث پایان صبر مدیران بارسا در مورد جذب این بازیکن آینده دار شده است.

 

بارسلونا مدتی قبل با باشگاه آژاکس برای امضای قرارداد با دی لیخت توافق کرده و قرار بود که آنها 75 میلیون یورو برای جذب این بازیکن پرداخت کنند. حتی باشگاه بارسلونا چهار هفته پیش پیشنهاد نهایی خود را به ستاره هلندی ارائه داده و در ابتدا، بارسلونا در مورد این انتقال بسیار خوش بین بود، اما حالا این احساس به بدبینی و نا امیدی تبدیل شده است.

 

1412409

 

هیئت مدیره بارسلونا انتظار دارد دی لیخت مواضع روشن تری نسبت به آینده ارائه دهد. در این شرایط، دو باشگاه متمول پاری سن ژرمن و یوونتوس نیز به طور رسمی علاقه خود را به خرید دی لیخت در تابستان امسال ابراز داشته و آماده جذب او هستند و این اتفاق شرایط را برای انتقال او به بارسلونا دشوار کرده است.

 

بارسلونا روی دی لیخت به عنوان اصلی ترین گزینه تقویت خط میانی خود در تابستان حساب باز کرده بود و به همین دلیل برای جذب مدافع دیگری اقدام نکرده بود، اما تردیدهای مدافع جوان هلندی در مورد تصمیم گیری، باعث شده صبر مدیران بارسا از دست او لبریز شود.

دیدگاه‌ها