کد خبر : 1624538 | 26 تیر 1398 ساعت 17:28 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

با گزارش دیدار تیم های ملی ایران و امید

اولین گزارشگر خانم پا به ورزشگاه آزادی گذاشت

در حالیکه که این روزها بحث درباره حضور و یا عدم حضور بانوان در ورزشگاه آزادی داغ است، یک خانم گزارشگر با حضور در ورزشگاه به گزارش دیدار تیم های ملی بزرگسالان و امیدهای ایران پرداخت.

اولین گزارشگر خانم پا به ورزشگاه آزادی گذاشت

به گزارش "ورزش سه"، گویا موضوع خانم ها و سکوهای ورزشگاه آزادی قرار نیست کمی کمرنگ شود موضوعی که حرف ها و بحث های زیادی این روزها به وجود آورد و جالب اینکه وقتی یک ورزشگاه خالی را روبروی خود می بینیم باز هم همین موضوع خانم ها و ورزشگاه آزادی باز هم خودنمایی می کند مانند اتفاق جالبی که در جریان دیدار تیم های ملی و امید ایران افتاد که تعریف آن خالی از لطف به نظر نمی رسد.

 

دیدار دو تیم به پایان رسیده بود و در تلاش بودیم تا از میان نیروهای حفاظت فیزیکی و تعداد مهمان های حاضر بر روی سکوهای ویژه خود را به پلکان ورود به زمین برسانیم و بدین ترتیب راهی منطقه میکسدزون شویم. از آنجایی که همیشه عادت داریم چه با تماشاگر و چه بدون تماشاگر دقایقی روی پله ها معطل بمانیم تا بتوانیم اجازه ورود به پلکان را پیدا کنیم این بار با یک خانم روبرو شدیم که در حال صحبت با نیروهای حفاظت فیزیکی و حراستی بود.

 

به ایشان نزدیک شدیم و از او می پرسیم اینجا چه می کند و صدایی آشنا، الهام منصوری، گزارشگر رادیو ورزش پاسخ ما را می دهد که پیش از این صدای او را بارها در برنامه های ورزشی این شبکه رادیویی شنیدیم و البته با چهره او آشنایی نداشتیم.

 

منصوری درباره حضور خود در ورزشگاه می گوید: تابحال هیچ خانم گزارشگری در ورزشگاه آزادی حضور نیافت و من برای اولین بار این کار را کردم. وقتی وارد ورزشگاه شدم خیلی سریع و بدون اینکه بخواهم جلب توجه کنم به اتاق گزارش آمدم و پس از آغاز بازی نیز به گزارش آن برای شبکه رادیویی ورزش پرداختم . الان می توانم بگویم یکی از آرزوهایم را برآورده کردم و این اتفاق برای من به عنوان اولین خانم گزارشگر فوق العاده بود. البته هرچند حضور من خیلی سریع و اتفاقی شد اما بابت آن هم باید از مسئولان هم تشکر کنم.

دیدگاه‌ها