کد خبر : 1623346 | 21 تیر 1398 ساعت 17:01 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

تنها امضای رسمی قرارداد مانده؛

هروه رنار در یک قدمی نیمکت عربستان

خبرهای غیر رسمی حکایت از توافق هروه رنار با فدراسیون فوتبال عربستان دارد و تنها رسمی شدن این قرارداد باقی مانده است.

هروه رنار در یک قدمی نیمکت عربستان

به گزارش "ورزش سه"، پس از حذف تیم ملی مراکش از جام ملتهای آفریقا، گمانه زنی ها درباره آینده هروه رنار بیشتر از همیشه شده است. سرمربی فرانسوی که تیم فوق العاده ای در این کشور ساخته بود، نتوانست مقامی با مراکش بیاورد و در جام ملتهای آفریقا هم تجربیات موفقش در زامبیا و ساحل عاج تکرار نشد.

 

ظهر امروز یک خبرنگار فرانسوی اعلام کرد این مربی روز گذشته با تیم ملی عربستان قرارداد امضا کرده و آینده اش همراه این تیم آسیایی رقم خواهد خورد. شنیده می شود پس از جدایی رنار، وحید هلیل هودزیچ هدایت تیم مراکش را بر عهده خواهد گرفت.

 

اما یکی از روزنامه های فرانسوی اخیرا مصاحبه ای با رنار انجام داده که در آن، این سرمربی درباره جدایی از مراکش حرفی نزده است. رنار در این مصاحبه از پیشرفت های تیم ملی مراکش زیر نظر او صحبت کرده و راهیابی به جام جهانی 2018، صعود به دور حذفی 2 دوره پیاپی جام ملتها و همچنین پیشرفت در رنکینگ فیفا از رتبه 81 به 47 را نمونه هایی از آن قلمداد کرده است.


رنار در مواجهه با سوالی پیرامون آینده خود، تنها به یک جمله اکتفا کرده و گفته است: من تا پایان سال 2022 قرارداد دارم.

 

یک وبسایت نیجریه ای هم دقایقی پیش خبر حضور رنار در تیم ملی عربستان را کار کرد و شنیده می شود تنها امضای رسمی قرارداد این مربی با سعودی ها باقی مانده است.

دیدگاه‌ها