کد خبر : 1624251 | 25 تیر 1398 ساعت 12:21 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

استیماچ: بعضی‌ در تمرین مارادونا هستند، در بازی صفر

ایگور استیماچ، سرمربی تیم ملی هند که سابقه هدایت سپاهان را در کارنامه دارد از عملکرد بازیکنان هند در بازی‌های این تیم انتقاد کرده ولی می‌گوید به آینده هند امیدوار است.

استیماچ: بعضی‌ در تمرین مارادونا هستند، در بازی صفر

به گزارش "ورزش سه"، ایگور استیماچ، سرمربی کروات تیم ملی هند که سابقه حضور در ایران و هدایت باشگاه سپاهان را دارد از نمایش ضعیف بازیکنان هند در رقابتهای موسوم به اینترنشنال کاپ انتقاد کرده ولی می‌گوید به آینده هند امیدوار است و سعی می‌کند در رقابتهای انتخابی جام جهانی 2022 با تیمی به مراتب قوی‌تر شرکت کند.

 

1419844

 

ایگور استیماچ بعد از شکست تیم ملی هند مقابل کره شمالی در رقابتهای اینترنشنال کاپ، بازیکنانش را مورد انتقاد قرار داد و گفت آنها در تمرینات مثل مارادونا هستند ولی در زمان مسابقه ناگهان محو می‌شوند. استیماچ از زمانی که سکان هدایت تیم ملی هند را بدست گرفته سعی در جوانگرایی داشته و 9 بازیکن را برای اولین بار به تیم ملی دعوت کرده است.

 

استیماچ در گفتگو با رسانه‌های هندی گفت:" بعد از این بازی‌های دوستانه حالا برایم روشن است که روی کدام بازیکنها می‌توانم حساب کنم و روی چه کسانی نمی‌توانم حساب کنم. به همه فرصت داده شد و حالا دیگر کسی نمی‌تواند شکایت کند که بی‌دلیل از تیم ملی حذف شده است".

 

1419843

 

سرمربی سابق سپاهان در ادامه گفت:" لازم بود که به بازیکنان دعوت شده به تیم ملی هند فرصت داده شود تا در مسابقه واقعی خودشان را نشان بدهند چون در تمرینات نمی‌توان ارزیابی کاملی از یک بازیکن بدست آورد. بعضی بازیکنها در زمان تمرین مثل مارادونا هستند ولی وقتی نوبت به مسابقه واقعی می‌رسد ناگهان محو می‌شوند".

 

دیدگاه‌ها