کد خبر : 1618735 | 29 خرداد 1398 ساعت 18:24 | 2.6K بازدید | 0 دیدگاه

اگر تمدید طول کشید تقصیر بنده نبود

سیدحسین: به خاطر هواداران 1.5 میلیارد تخفیف دادم

دروازه‌بان تیم استقلال با انتشار پستی در صفحه مجازی از تخفیف بزرگ خود به این تیم برای تمدید قرارداد با آبی پوشان خبر داد.

سیدحسین: به خاطر هواداران 1.5 میلیارد تخفیف دادم

به گزارش "ورزش‌ سه"، سیدحسین حسینی دقایقی پیش پس از پشت سر گذاشتن حواشی فراوان قرارداد خود را دو سال دیگر با استقلال تمدید کرد تا اینگونه تا سال 1400 به عنوان سنگربان اصلی آبی‌های پایتخت شناخته شده و سرانجام شماره یک تیم محبوب خود را بر تن کند.

 


اما این دروازه‌بان که چند روز قبل با علی خطیر، معاون باشگاه استقلال درگیری لفظی پیدا کرده بود حالا  از جلسه مثبت خود با کامران منزوی و در نتیجه توافق با باشگاه برای تمدید قرارداد دو ساله اش خبر داده است.


حسینی در جای دیگری از سخنان خود از تخفیف 1.5 میلیاردی به باشگاه به خاطر هواداران خبر داده است. او چند روز قبل از پیشنهاد 6 میلیاردی به استقلال خبر داده بود که حالا با توجه به درخواست وی باید مبلغ قرارداد این گلر با آبی پوشان را پایین تر از چیزی که پیش از عنوان کرده بود بدانیم. 

 


طبق گفته حسینی او امروز با کامران منزوی به توافق کامل رسیده و تا 2 یا 3 روز آینده قرارداد خود با باشگاه را امضا کرده و به صورت رسمی فعالیت خود را در استقلال پیگیری می‌کند.

 

1414021

دیدگاه‌ها