کد خبر : 1619003 | 31 خرداد 1398 ساعت 11:30 | 3.3K بازدید | 0 دیدگاه

عصبانیت سولسشر از ویدیوی جسی لینگارد

دیلی‌میل می‌گوید اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، به جسی لینگارد، ستاره این تیم بابت ویدیوی نامناسبی که از او در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، تذکر بسیار جدی خواهد داد.

عصبانیت سولسشر از ویدیوی جسی لینگارد

به گزارش "ورزش سه"، دیلی‌میل می‌گوید بعد از انتشار ویدیویی از جسی لینگارد، ستاره منچستریونایتد که در حال گذراندن تعطیلات خود در آمریکا است، در شبکه‌های اجتماعی، اوله گنار سولسشر که از این بابت عصبانی است با او تماس خواهد گرفت و در این باره تذکر بسیار جدی به ستاره انگلیسی تیمش خواهد داد.

 

1414229

 

بعد از انتشار ویدیویی از جسی لینگارد در شبکه‌های اجتماعی که دارای محتوای نامناسب تلقی شده و اعتراض‌هایی را به دنبال داشته، به گزارش دیلی‌میل، اوله گنار سولسشر از این بابت عصبانی شده و قصد دارد تذکری جدی به لینگارد بدهد.

 

سولسشر به حساسیت نسبت به رفتار بازیکنان تیمش در بیرون از زمین و به خصوص ایجاد جنجال توسط آنها در شبکه‌های اجتماعی شناخته می شود و همیشه از بازیکنانش می‌خواهد نسبت به حرکات خود در بیرون از زمین فوتبال دقت داشته باشند.

 

1414230

 

بازیکنان منچستریونایتد که در حال حاضر با اجازه باشگاه و اوله گنار سولسشر در حال گذراندن تعطیلات هستند روز اول جولای به منچستر بازخواهند گشت تا در اردوی پیش‌فصل یونایتد شرکت کنند.  

 

 

دیدگاه‌ها