کد خبر : 1617418 | 23 خرداد 1398 ساعت 13:50 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

پیام توریرا برای جدایی از آرسنال؟

لوکاس توریرا، هافبک آرسنال می‌گوید سازگار شدن به شرایط زندگی در انگلیس برایش دشوار است و ممکن است به ترک آرسنال فکر کند.

پیام توریرا برای جدایی از آرسنال؟

به گزارش "ورزش سه"، لوکاس توریرا که تابستان گذشته با قراردادی 26 میلیون پوندی از سامپدوریا به آرسنال پیوست در اولین فصل حضور خود در این تیم به یکی از محبوب‌ترین بازیکنان توپچی نزد هواداران این تیم تبدیل شده است. اما این ملی‌‌پوش اروگوئه‌ای بعد از شروع درخشان در آرسنال، در نیم‌فصل دوم تا حدودی افت کرد.

 

1412689

 

حالا که به نظر می‌رسد مارکو جیامباپئولو، سرمربی سابق توریرا در سامپدوریا، سرمربی جدید آث میلان خواهد شد و این باشگاه ایتالیایی تلاشهای خود برای جذب توریرا را آغاز کرده، این هافبک اروگوئه‌ای از سخت بودن سازگار شدن با شرایط زندگی در انگلیس می‌گوید تا به شایعات درباره خروجش از آرسنال دامن بزند.

 

توریرا در این باره به روزنامه اروگوئه‌ای اوواسیون گفت:" راستش امسال نتوانستم از زندگی در اینجا خیلی لذت ببرم. ایتالیا به نظر من بهتر بود. انگلیس برای من یک دنیای کاملا متفاوت است".

 

ستاره اروگوئه‌ای آرسنال در ادامه گفت:" مانع زبان برای من مانع مهمی بود. چون نمی‌توانستم با هم‌تیمی‌هایم و با مردم ارتباط برقرار کنم. وقتی نمی‌توانید دیالوگ برقرار کنید کار خیلی سخت می‌شود. آب و هوا هم عامل دیگری است. صبح که از خواب بیدار می‌شوید هوا ابری است و عصر که به خانه برمی‌گردید هوا باز هم ابری است. این برای ما که در اروگوئه همیشه زیر نور آفتاب هستیم و به آن عادت داریم واقعا سخت است".

 

دیدگاه‌ها