کد خبر : 1177014 | 11 مهر 1393 ساعت 14:25 | 105.7K بازدید | 0 دیدگاه

رونالدو منتظر تصمیم پزشکان

کریس رونالدو در انتظار شنیدن یک خبر مهم

امروز مشخص خواهد شد که میزان مصدومیت مچ پای رونالدو چه میزان است و دوری احتمالی او از میادین چند روز خواهد بود.

کریس رونالدو در انتظار شنیدن یک خبر مهم
به گزارش "ورزش سه"، امروز یک روز حساس و مهم برای رونالدو و کارلو آنچلوتی است. تا ساعاتی دیگر مشخص خواهد شد که میزان مصدومیت کریستیانو تا چه حد بوده و آیا او قادر خواهد بود تا رئال را در بازی حساس روز یکشنبه در مقابل اتلتیک بیلبائو همراهی کند یا خیر.

رونالدو روز چهارشنبه و در بازی مقابل لودوگورتس بلغارستان از ناحیه تاندون آشیل پای راست، دچار مصدومیت شد و از بازی بیرون رفت. او روز گذشته در تمرینات گروهی رئال حضور نداشت و همراه فیزیوتراپ باشگاه مشغول مداوای پای مصدوم خود بود.

با وجود اینکه رونالدو درد کمتری حس می کرد و خوشبین به نظر می رسید، اما کادر پزشکی رئال هرگونه اظهار نظر در مورد میزان مصدومیت رونالدو را به ساعات آینده و رسیدن نتیجه آزمایشات موکول کرده اند.

این برای سومین بار بود که رونالدو بخاطر مصدومیت، مجبور به ترک زمین می شد. اولین بار در سپتامبر سال 2011 و در مقابل لوانته او بخاطر حطایی که داوید ناوارو روی او مرتکب شد، دیگر نتوانست به بازی ادامه دهد.او 6 روز بعد مقابل بیلبائو بازی کرد.

اما بار دوم، 12 نوامبر سال 2012 بود که رونالدو در دیدار مقابل دیناموزاگرب در چمپیونزلیگ به دلیل مصدومیت مچ پای راست از زمین بیرون رفت اما سه روز بعد در لالیگا مقابل لوانته به میدان رفت.

دیدگاه‌ها