کد خبر : 1578985 | 05 دی 1397 ساعت 11:17 | 41.9K بازدید | 0 دیدگاه

بی‌مهری کی‌روش به دو ستاره اروپایی

چرا کاوه و صادق محرمی به اردوی دوحه دعوت نشدند؟

در میان خط خورده های تیم ملی از جام ملت های آسیا نام دو لژیونر سرشناس دیگر نیز دیده می شود، بازیکنانی که اصلا در اردوی پایانی حاضر نشدند.

چرا کاوه و صادق محرمی به اردوی دوحه دعوت نشدند؟

به گزارش "ورزش سه"، در فهرست 35 نفره ابتدایی کارلوس کی روش برای جام ملت های آسیا تقریبا اکثریت لژیونرهای ایران دیده می شدند از جمله کاوه رضایی از بروژ بلژیک و صادق محرمی از دیناموزاگرب کرواسی. نکته جالب این که این دو نفر هم مثل بیشتر لژیونرها با مشکل آسیب دیدگی طولانی مدت دست و پنجه نرم می کردند اما با این وجود سرمربی تیم ملی روی آنها برای حضور در امارات حساب باز کرده بود.


کاوه رضایی و صادق محرمی که قبل از جام جهانی 2018 روزهای بسیار خوبی را با شارلروا و پرسپولیس در لیگ برتر و ژوپیرلیگ تجربه کرده بودند و انتظار می رفت مسافر روسیه شوند در لحظه آخر از فهرست 23 نفره کنار گذاشته شدند تا این بار در آستانه جام ملت ها سرنوشت متفاوتی در رده ملی برای آنها رقم بخورد و کابوس حذف از بزرگ ترین تورنمنت های ملی تکرار شود.


مصدومیت بدموقع نه تنها باعث شد تا کی روش از کاوه رضایی و صادق محرمی برای حضور در اردوی دوحه به عنوان آخرین فرصت برای نشان دادن توانایی های بازیکنان و دستیابی به کلید سفر به امارات، دعوت نکند بلکه با این وضعیت قلم قرمز خود را روی نام دو لژیونر پرامید ایران برای جام ملت ها بکشد.


کاوه رضایی بعد از انتقال پرسرو صدا به قهرمان بلژیک و شکستن رکورد نقل و انتقالات تاریخ ژوپیرلیگ این بار تجربه بازی در لیگ قهرمانان اروپا به عنوان تنها نماینده ایران را به دست آورد. مهاجم بروژ که با انتقال 5 میلیون یورویی از شارلروا به بروژ برای مدت ها سوژه رسانه های بلژیک بود و در تمام اردوهای بعد از جام جهانی که در تیم ملی حاضر بود نمایش های خوبی ارائه داد اما واقعیت این بود که کی روش اعتقاد چندانی به او نداشت و ترجیح داد سایر مهاجمان را به جام ملت ها ببرد.
صادق محرمی هم در تمام اردوهای قبلی که برای تیم ملی به میدان رفت نشان داد روند روبه رشدش در دیناموزاگرب سرعت بیشتری به خود گرفته است. مدافع راست جوان سابق پرسپولیسی ها با وجود این که به تازگی مصدومیت را پشت سر گذاشته و آماده بازی شده بود در نهایت قربانی ترافیک شدید در این پست شد تا دوباره وریا غفوری و رامین رضائیان را جلوتر از خود ببیند.

 

دیدگاه‌ها