کد خبر : 1361964 | 09 مهر 1395 ساعت 18:45 | 33.9K بازدید | 0 دیدگاه

حذف استقلال خوزستان از جام حذفی

قهرمان هم به نایب قهرمان پیوست!

تیم نفت و گازگچساران موفق شد با تک گل کوشا بهایی پور استقلال خوزستان را شکست بدهد و به مرحله بعد صعود کند.

قهرمان هم به نایب قهرمان پیوست!

به گزارش "ورزش‌سه"، استقلال خوزستان امروز درچارچوب جام حذفی در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف نفت و گاز گچساران رفت و در نهایت این تیم نفت و گازگچساران بود که توانست با تک گل کوشا بهایی پور برنده از زمین بیرون بیاید.


استقلال خوزستان با ترکیب زیر رافائل روبالو، باقر هاشمی، محمد طیبی، ابوالفضل علایی، علی دغاغله، علی اصغر عاشوری، سلمان بحرانی، حسین بهرامی، حسن بیت سعید، رحیم زهیوی و علیرضا دغاغله بازی را شروع کرد اما در ادامه فرشاد سالاروند، مهدی زبیدی و عقیل کعبی را به میدان آورد اما بازهم نتوانستند برابر تیم خوب گچسارانی نتیجه را عوض کنند.

 


یکی از نکات جالب این بازی حضور کاپیتان فصل قبل استقلال خوزستان، هادی خنیفر برابر تیم سابقش بود که در پایان بازی به سود تیم جدید خیفر نتیجه چرخید.

 


هدایت تیم نفت و گاز گچساران را داریوش یزدی برعهده دارد و بازیکنان خوزستانی زیادی از جمله سید ساسان شیرمردی، هادی خنیفر، علی جهانگیری، کوشا بهایی پور، کریم شاوردی، سید رحمان رحمانی و سید فرید طالقانی در این تیم حاضر هستند.

 


با این باخت استقلال خوزستان پس از پرسپولیس دومین حذف شده بزرگ جام حذفی لقب گرفت تا قهرمان و نایب قهرمان فصل قبل لیگ برتر برابر تیم های لیگ دویی حذف شوند.


از این بازی حدود 300 نفر استقبال کردند که حدود یک سوم از این افراد را طرفداران نفت و گاز گچساران تشکیل داده بودند.

دیدگاه‌ها