کد خبر : 1560212 | 18 مهر 1397 ساعت 17:09 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

هدایتیان: می خواهم دوباره در مشهد به پدیده گل بزنم

هافبک جوان تیم فولاد امیدوار است در هفته های آتی بیشتر از قبل در ترکیب تیمش قرار بگیرد و بتواند توانایی های خود را نشان دهد.

هدایتیان: می خواهم دوباره در مشهد به پدیده گل بزنم

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار هفته گذشته تیم های پدیده مشهد و فولاد خوزستان در چارچوب رقابت های جام حذفی، یکی از بازیکنان جوان تیم فولاد فرصت حضور فیکس در زمین را به دست آورد و نمایش خوبی هم داشت. مهرداد هدایتیان، هافبک 21 ساله فولاد در دقایق ابتدایی این بازی مهم موفق شد دروازه پدیده را باز کند و تیمش را در آستانه صعود قرار دهد.


او درباره شرایط خودش در تیم فولاد گفت: همه چیز خوب است. من هم به مرور در ترکیب تیم قرار گرفته ام و بیشتر از قبل بازی می کنم. انشاالله با هماهنگی بازیکنان، رفته رفته شرایط بهتر می شود.

هدایتیان درباره گلی که در جام حذفی زد، خاطرنشان کرد: قسمت اینطور بود. من قبل از بازی مقابل پدیده خیلی دوست داشتم گلزنی کنم و خدا را شکر توانستم همین کار را در زمین انجام دهم. ولی متاسفانه نتیجه دلخواه را کسب نکردیم.


وی افزود: تلاش می کنم باز هم در ترکیب فیکس باشم که البته بستگی به نظر سرمربی دارد. همچنین واضح است که دوست دارم باز هم در بازی مقابل پدیده گل بزنم.

هافبک جوان فولاد درباره نتایج نه چندان ایده آل این تیم در بازی های گذشته گفت: بالاخره فوتبال همین است و نمی دانم چه بگویم. انشاالله به مرور همه چیز بهتر شود. تمرینات ما خیلی خوب است و سرمربی جدید هم افکار خودش را پیاده می کند. امیدواریم به روزهای خوب برگردیم. برنامه ما روی زیاد شدن کارهای تیمی و پاسکاری های کوتاه است. تیم ما تهاجمی بازی می کند و این نکته خیلی مهمی است.

هدایتیان در مورد نظر ایلی استان به جوان های تیم و بازی دادن به آنها گفت: او اعتقاد خاصی به بازیکنان جوان دارد و رفتار خیلی خوبی هم با ما دارد. او همیشه به بازیکنان جوان تیم انگیزه می دهد و با توجه به نحوه بازی تهاجمی که در دستور کار او است، امیدوارم بیشتر بازی کنم و در پست هافبک تهاجمی مورد استفاده قرار بگیرم.

این بازیکن جوان درباره امید به پوشیدن پیراهن تیم ملی هم اظهار داشت: تا کنون بازیکن ملی پوش نبوده ام و این احتمالا به خاطر دقایق اندک حضورم در لیگ است. از نظر سنی بازیکن رده امید هستم و فعلا در فهرست آقای کرانچار قرار ندارم. اما امیدوارم که یک روز سرانجام این اتفاق بیافتد.

دیدگاه‌ها