کد خبر : 1563238 | 01 آبان 1397 ساعت 15:40 | 112.1K بازدید | 0 دیدگاه

لوپتگی باید بماند

مخالفت قاطعانه ستاره های رئال با گزینه اول پرز

بزرگان رختکن رئال مادرید با گزینه پیشنهادی فلورنتینو پرز برای جانشینی لوپتگی مخالف هستند.

مخالفت قاطعانه ستاره های رئال با گزینه اول پرز

به گزارش "ورزش سه"، جولن لوپتگی جایگاهی بسیار لرزان در رئال مادرید دارد. پس از ثبت 4 شکست در 5 بازی اخیر، او حالا تنها دو بازی دیگر فرصت دارد. اولی امشب برابر ویکتوریا پلژن چک است. در صورت پیروزی، او فرصت این را خواهد داشت تا یکشنبه آینده روی نیمکت رئال در بازی برابر بارسا بنشیند. کسب هر نتیجه ای غیر از پیروزی در این دو بازی، حکم به اخراج وی خواهد داد.

 

 

 

1346607

 

 

نشریه مارکا دو روز پیش ادعا کرد که سانتیاگو سولاری، ستاره آرژانتینی سابق رئال که هم اکنون هدایت تیم دوم این باشگاه را برعهده دارد، مهمترین گزینه جانشینی موقت لوپتگی است. حتی ادعا شد که لوپتگی قبل از بازی با ویکتوریا اخراج خواهد شد اما در نهایت این اتفاق محقق نشد.

امروز اوندا سرو ادعا کرد که ستاره های بزرگ رئال همچون راموس، مودریچ، مارسلو و ایسکو، مخالف آمدن سولاری به جای لوپتگی هستند. آنها در وهله اول، ترجیح می دهند تا لوپتگی در پست خود بماند اما در صورت اخراج او، راضی به انتخاب سولاری نیستند و او را راه حل مناسبی برای حل بحران فعلی نمی بینند. 

 

 

1347430

 

 

ایسکو در نشست خبری روز گذشته خود پیغام آشکاری را برای فلورنتینو پرز فرستاد. او گفت که اگر قرار به اخراج لوپتگی باشد، باید همه ما را اخراج کنند و تاکید کرد که لوپتگی مورد حمایت تمام بازیکنان قرار دارد.

سرخیو راموس نیز که یکی از افرادی بود که لوپتگی را به پرز پسیشنهاد داده بود، این روزها به حامی شماره یک او تبدیل شده است و علاقه ای به برکناری او ندارد. راموس و رفقا سخت بر این عقیده اند که در شرایط فعلی اخراج مربی دردی از دردهای رئال دوا نخواهد کرد اما پرز پیش از این ثابت کرده است که کمترین توجه را به نظر ستاره هایش تیمش دارد. اخراج آنچلوتی در تابستان 2015 اثبت کننده این ادعاست.

دیدگاه‌ها