کد خبر : 1578012 | 01 دی 1397 ساعت 11:30 | 19.4K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر: من هم مثل فرگوسن، سشوار دارم

اوله گنار سولسشر، سرمربی جدید منچستریونایتد، تاکید کرد که ترسی از نشان دادن اتوریته اش به بازیکنان این تیم ندارد و هشدار داد که اگر لازم باشد، آماده است تا شیوه "سشوار" سرالکس فرگوسن را به اجرا بگذارد.

سولسشر: من هم مثل فرگوسن، سشوار دارم

به گزارش "ورزش سه"، سولسشر که بعد از اخراج ژوزه مورینیو، به عنوان مربی موقت هدایت شیاطین سرخ را برعهده گرفت، امروز در اولین حضور روی نیمکت این تیم، مقابل تیم سابقش، کاردیف سیتی قرار می گیرد.

مورینیو در زمان حضور در الدترافورد، با بسیاری از بازیکنان تیمش از جمله پل پوگبا دچار مشکل شده بود و حتی او را نیمکت نشین کرده بود.

در حالی که سولسشر به خوش رفتاری معروف است اما تاکید کرد که اگر لازم باشد، آماده است تا مانند سرالکس فرگوسن، دستوراتش را به بازیکنان منتقل کند. بازیکنان سابق منچستریونایتد به داد و فریادهای عجیب فرگوسن در رختکن، لقب سشوار داده بودند.

او به خبرنگاران گفت:" ما در نحوه مدیریت بازیکنان متفاوت هستیم و سرالکس با همه فرق داشت. شاید من هم سشوار را از جیبم دربیاورم زیرا من هم سشوار دارم. وقتی موهایم نیاز به بالا زدن داشته باشد، از آن استفاده می کنم و ترسی از اعمال دستورات ندارم.

شما با بازیکنان مثل هم رفتار می کنید، همانطور که با فرزندان تان برخورد می کنید زیرا بهترین را برای آنها می خواهید، می خواهید آنها را هدایت کنید، می خواهید به آنها کمک کنید اما اگر ناراحتم شوم...از بچه هایم بپرسید یا بعضی از بازیکنانی که در مولده داشتم... باید استانداردی که داریم را به آنها گوشزد کنیم."

بسیاری معتقدند که در تیم منچستریونایتد، قدرت از سرمربی به بازیکنان منتقل شده اما سولسشر چنین نظری ندارد.

" مطمئن نیستم که قدرت به رختکن منتقل شده باشد. البته که فوتبال تغییر کرده و فرگی تقریبا همه امور باشگاه را در دست داشت.

فوتبال در حال پیشرفت است، ساختار باشگاه پیشرفت کرده است اما قدرت اصلی با سرمربی است... او تیم را انتخاب می کند، او تاکتیک ها را انتخاب می کند و استراتژی تیم را. فلسفه تیم اینجا مشخص می شود.

بنابراین میراث تیم مهمتر از قدرت هر بازیکنی است زیرا باید بگویم که عضوی از منچستریونایتد بودن و بازیکن منچستریونایتد بودن یک نعمت است. و فکر می کنم همه آنها می خواهند که در اینجا موفق باشند."

 

سولسشر که در زمان حضور روی نیمکت تیم دوم منچستریونایتد، با پوگبا کار کرده بود، پیش از این گفته بود که اگر فرصت پیدا می کرد، تیم را حول این ستاره فرانسوی می ساخت. او اکنون اعلام کرد که پوگبا به خوبی می داند که چه انتظاری از او وجود دارد.

" ما در مورد آنچه انتظار داریم، صحبت کردیم؛ اینکه چه استانداردی در زمین و خارج از آن داریم. ما برای هر بازی آماده می شویم. من به بچه ها اعتماد دارم که بدانند برای کمک به تیم، چه کاری باید انجام بدهند. هر کاری که ما انجام می دهیم، برای کمک به تیم است.

من در شبکه های اجتماعی نیستم، بچه هایم هستند. من آنقدر پیرم که در فیس بوک و توئیتر نیستم- شاید فیس بوک هم حالا دیگر قدیمی است- اما این طبیعی است که من در مورد این مسائل با او صحبت کنم. ما می توانیم رو به جلو برویم و همه یک هدف داریم؛ اینکه موفق شویم. ما این کار را به عنوان یک تیم انجام می دهیم."

دیدگاه‌ها