کد خبر : 1618259 | 27 خرداد 1398 ساعت 15:20 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

اتلتیکو در آستانه جذب جانشین گریزمان (عکس)

اگر اتفاق غیرمنتظره ای رخ ندهد، ژوائو فلیکس، پدیده 19 ساله پرتغالی به عنوان جانشین گریزمان به اتلتیکو خواهد پیوست.

به گزارش "ورزش سه"، پس از هفته ها مذاکره و چانه زنی، سرانجام سران اتلتیکو و بنفیکا برای انتقال ژوائو فلکیس به توافق رسیدند. به احتمال فراوان، ستاره 19ساله بنفیکا که فصل گذشته توانست نام خود را بر سر زبان ها بیندازد و حتی توانست به تیم ملی پرتغال نیز راه یابد، از فصل بعد با پیراهن اتلتیکو به میدان خواهد رفت.

 

بنفیکا برای انتقال فلیکس، بند فسخ 120 میلیون یورویی او را طلب کرده است و به نظر، سران اتلتیکو حاضر به پرداخت این مبلغ شده اند که رکوردی تاریخی در نقل و انتقالات این باشگاه خواهد بود.

طبق ادعای نشریه رکورد، فلیکس اکنون همراه خانواده اش در مادرید حضور دارد و منتظر امضای نهایی روی قراردادش است تا به عنوان بازیکن جدید اتلتیکو معرفی شود. او را بسیاری رونالدوی جدید فوتبال پرتغال می دانند.

اتلتیکو از بابت انتقال گریزمان به بارسا، 120 میلیون یورو دریافتی خواهد داشت و همین مبلغ را برای جذب جانشین او یعنی ژوائو فلیکس هزینه خواهد کرد. در روزهای اخیر، سیتی نیز برای جذب فلیکس اقدام کرده و به همین دلیل باید گفت که تا نهایی نشدن انتقال این بازیکن به اتلتیکو، می توان انتظار هر اتفاق غیرمنتظره ای را داشت.

 

 

1413591

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها