کد خبر : 1617681 | 25 خرداد 1398 ساعت 01:31 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

دردسر ۲ قهرمانی پرسپولیس برای برگزاری سوپرجام

جمله عجیب بهاروند: پیش بینی نکرده بودیم

رئیس سازمان لیگ می‌گوید پیش‌بینی قبلی برای برگزاری سوپر جام ۹۸ نداشتند و هیأت رئیسه باید تصمیم‌گیری کند.

جمله عجیب بهاروند: پیش بینی نکرده بودیم

به گزارش "ورزش سه"، حیدر بهاروند جمعه شب در مصاحبه حضوری در برنامه ورزش از نگاه دو در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا از قبل پیش‌بینی کرده بودند که درصورت قهرمانی یک تیم در لیگ برتر و جام حذفی، سوپرجام را به چه صورت برگزار کنند، گفت: خیر، این موضوع پیش‌بینی نشده بود، اما این اتفاق در کشورهای اروپایی به دو حالت برگزار می‌شود.

 

او ادامه داد: آیین نامه سازمان لیگ مربوط به قبل از حضور بنده در این سازمان است؛ به هر حال این مسئله طی سالیان اخیر پیش نیامده بود و در آیین‌نامه نیز پیش‌بینی نکرده بودند؛ با این شرایط قبل از بازی فینال حذفی امسال پیش‌بینی لازم صورت گرفت تا در صورت قهرمانی پرسپولیس، هیأت رئیسه سازمان لیگ تشکیل جلسه دهد و نظرش را درباره چگونگی برگزاری سوپرجام اعلام کند.

 

رئیس سازمان لیگ درباره زمان برگزاری سوپرجام ابراز کرد: اصلا تاریخ قبلی و شایعاتی که درباره برگزاری این دیدار در تاریخ چهارم تیرماه وجود دارد، درست نیست؛ ما اصلا برای سوپرجام تاریخی اعلام نکردیم ولی احتمالا این مسابقه اواخر تیرماه برگزار خواهد شد.

 

بهاروند با بیان اینکه روز شنبه هیأت رئیسه تشکیل جلسه می‌دهد و در این باره تصمیم‌گیری می‌کند، گفت: معمولا بازی سوپرجام را یک هفته قبل از شروع مسابقات فصل جدید برگزار می‌کنند و ما نیز اصلا تاریخی مبنی بر چهارم تیرماه اعلام نکردیم.

 

او تصریح کرد: برگزاری سوپرجام سابقه چندانی در کشور ما ندارد و تنها سه دوره برگزار شده که امسال چهارمین دوره است؛ برای نخستین بار هم به این شکل شده که قهرمان لیگ برتر و جام حذفی یکی باشند و به همین خاطر تصمیم را برعهده هیأت رئیسه سازمان لیگ گذاشتیم.

 

رئیس سازمان لیگ یادآور شد: در اروپا وقتی چنین اتفاقی رخ می‌دهد، به دو شکل برخورد می‌کنند؛ یکی اینکه قهرمان هر دو جام با تیم دوم لیگ برتر رقابت داشته باشد و یا اینکه قهرمان هر دو جام سوپر جام را برابر نایب قهرمان جام حذفی برگزار کند؛ البته مدل سوم هم این است که قهرمان لیگ و جام حذفی، قهرمان سوپرجام نیز شود.

دیدگاه‌ها