کد خبر : 1618637 | 29 خرداد 1398 ساعت 12:40 | 3.2K بازدید | 0 دیدگاه

مرور وبسایت ایتالیایی بر کارنامه حرفه‌ای سرمربی جدید استقلال

استراماچونی در استقلال ماندگاری می‌خواهد

وبسایت ایتالیایی گولدیتاکو به بهانه پیوستن آندره‌آ استراماچونی به استقلال تهران به عنوان سرمربی این تیم در گزارشی به زندگی و سابقه حرفه‌ای او پرداخته است.

استراماچونی در استقلال ماندگاری می‌خواهد

به گزارش "ورزش سه"، وبسایت ایتالیایی گولدیتاکو در گزارشی که درباره زندگی و سابقه حرفه‌ای آندره‌آ استراماچونی، سرمربی جدید استقلال منتشر کرده به این اشاره می‌کند که استراماچونی فوتبال را از سنین پایین و از رده‌های سنی یکی از تیمهای شهر زادگاهش آغاز کرده و در 14سالگی به نوجوانان بولونیا ملحق می‌شود. استراماچونی در 18سالگی به تیم اول باشگاه که در سری C1 ایتالیا حضور دارد می‌پیوندد. اما در اولین مسابقه رسمی استراماچونی او از ناحیه زانوی راست با مصدومیت شدید مواجه شده و بعد از مدتها درمان به توصیه پزشکان فوتبال را کنار می‌گذارد.

 

1413918

 

استراماچونی بعد از چند سال پرداختن به تحصیل سرانجام در 25سالگی زندگی خود به عنوان مربی فوتبال را آغاز می‌کند و در سطح استانی به مربی‌گری می‌پردازد.

 

اما استراماچونی در سال 2005 به لطف برونو کونتی که علاقه زیادی به او دارد به باشگاه رم رفته و شش سال در تیم جوانان این باشگاه به کار مشغول می‌شود. استراماچونی دو بار با جوانان رم قهرمان ایتالیا می‌شود و در یکی از این دوره‌ها قهرمانی را بدون حتی یک شکست بدست می‌آورد. در این سالها استراماچونی همچنین از دانشگاه رم در رشته حقوق فارغ‌التحصیل می‌شود.

 

استراماچونی سپس به میلان رفته و به عنوان مربی جوانان اینتر منصوب می‌شود. استراماچونی در 25 مارس 2012 در فینال تورنمنت جوانان NextGen Series موفق می‌شود آژاکس را در ضربات پنالتی با نتیجه 6-4 شکست داده و با جوانان اینتر قهرمان این رقابتها شود. یک روز بعد استراماچونی 36ساله به جای کلودیو رانیری سرمربی تیم اول اینترمیلان می‌شود.

 

1413919

 

استراماچونی در آن فصل 5 پیروزی، دو تساوی و دو شکست بدست آورده و با شروع فصل آینده همچنان سکان هدایت اینتر را به عهده دارد. استراماچونی در این دوره موفق می‌شود پروانه مربی‌گری حرفه‌ای را از یوفا دریافت کند و تیمش در زمین نتایج عالی‌ای بدست می‌آورد. اما از ماه دسامبر همه چیز ناگهان تغییر می‌کند. اینتر در یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا مقابل تاتنهام شکست خورده و حذف شده و در نیمه‌نهایی جام حذفی ایتالیا هم با شکست مقابل رم از دور رقابتها کنار می‌رود. اینتر در نیم‌فصل دوم تنها 19 امتیاز بدست می‌آورد و در نهایت سران اینتر، استراماچونی را برکنار کرده و والتر ماتزاری به جای او سرمربی این تیم می‌شود.

 

استراماچونی بعد از یک سال استراحت به اودینزه می‌پیوندد اما بعد از فصلی ناامید کننده جای خود را به استفانو کولانتونو می‌دهد.

 

1412638

 

استراماچونی سپس به یونان رفته و هدایت پاناتینایکوس را به دست می‌گیرد. اما در اینجا هم ماجراجویی او تنها یک سال طول می‌کشد. این در مورد حضور او در اسپارتا پراگ هم صادق است. استراماچونی با این تیم چک قراردادی دو ساله می‌بندد اما بعد از 1 سال مجبور به جدایی می‌شود.

 

استراماچونی حالا به تهران رفته و قراردادی دو ساله با استقلال امضا کرده است. استراماچونی امیدوار است سرانجام در ایران بتواند به ثباتی که در این سالها در آرزویش بوده دست یابد.

 

 

 

دیدگاه‌ها