کد خبر : 1619719 | 03 تیر 1398 ساعت 14:18 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

کنایه ستاره کلمبیایی

خامس: کسانی داخل رئال بیش از مربی قدرت دارند

آینده خامس رودریگز در رئال مادرید در هاله ای از ابهام قرار دارد. او که تا سال 2021 با رئال قرارداد دارد احتمالا تابستان به تیمی دیگر انتقال داده خواهد شد.

خامس: کسانی داخل رئال بیش از مربی قدرت دارند

به گزارش "ورزش سه"، تابستان 2017 بود که خامس با انتقالی قرضی و دو ساله رئال را به مقصد بایرن ترک کرد. بایرن برای جذب او سالانه 5 میلیون یورو به رئال پرداخت کرد و در قرارداد او بندی گنجانده بود که بر مبنای آن می توانست 42 میلیون یورو پرداخت کرده و خامس را به صورت دائمی جذب کند اما در نهایت با رضایت طرفین، این اتفاق رخ نداد. نه خامس علاقه مند بود در بایرن بماند و نه نیکو کوواچ سرمربی بایرن، به ستاره کلمبیایی اعتقاد داشت.

خامس اکنون باید به رئال برگردد در حالی که می داند زیدان به وی اعتقاد ندارد. در یک هفته گذشته او مذاکراتی مثبت با ناپولی داشت ولی مشکل اینجاست که ناپولی هم او را قرضی می خواهد و رئال مخالف این موضوع است.

 

 

1414954

 

 

خامس این روزها با تیم ملی کلمبیا در کوپا آمه ریکا حضور دارد و در سه دیدار آخر دو پاس گل داده و بسیار خوش درخشیده است.

او در پایان بازی شب گذشته برابر پاراگوئه، بار دیگر با سوالی در مورد آینده اش در رئال روبرو شد و پاسخ داد:« نمی دانم. واقعا نمی دانم فصل بعد کجا خواهم بود. فعلا همه تمرکزم روی کوپا است و می خواهم آسوده خاطر باشم.»

 

خامس ادامه داد:« تا 2021 با رئال قرارداد دارم ولی در رئال افرادی در داخل باشگاه، قدرت اصلی را در اختیار دارند و اینحاست که کاری از دست من و کسی دیگر ساخته نیست. تا این لحظه هم با زیدان هیچ صحبتی نداشته ام.»

 

دیدگاه‌ها