کد خبر : 1619113 | 31 خرداد 1398 ساعت 20:50 | 3K بازدید | 0 دیدگاه

PSG دوباره به دنبال غارت سری آ

باشگاه پاری سن ژرمن قصد دارد در تابستان امسال برای خرید چند بازیکن از سری آ اقدام کند.

PSG دوباره به دنبال غارت سری آ

به گزارش "ورزش سه"، چندی قبل باشگاه پاری سن ژرمن اعلام کرد لئوناردو، مدیر فنی این تیم دوباره در همین پست در باشگاه فرانسوی مشغول به کار خواهد شد و گاتزتا دلا اسپورت مدعی شد این تیم دوباره در تابستان امسال به دنبال جذب چند بازیکن از سری آ است.

 

اولین گزینه مدنظر پی اس جی، جان لوییجی دوناروما دروازه بان جوان میلان خواهد بود. بعد از جدایی جیجی بوفون، باشگاه پاری سن ژرمن به دنبال خرید یک سنگربان جدید است و با توجه به عدم راهیابی روسونری به لیگ قهرمانان، احتمالا جدایی دوناروما از این تیم وجود دارد.

 

1387739

 

همچنین پاری سن ژرمن قصد دارد برای جذب داگلاس کاستا از یوونتوس نیز اقدام کند. نیکولو بارلا، هافبک جوان و ایتالیایی کالیاری اگرچه در آستانه انتقال به اینتر قرار دارد، اما مورد توجه پاری سن ژرمن نیز قرار گرفته و شاید در آخرین لحظات راهی لیگ یک فرانسه شود.

 

همچنین علیرغم مصاحبه آئورلیو دی لورنتیس، امکان جدایی لورنزو اینسینیه از ناپولی هنوز هم وجود دارد و اگر این اتفاق رخ دهد، شاید پاری سن ژرمن مقصد بعدی او باشد.

 

لئوناردو در اولین مقطع حضور خود در این باشگاه باعث شد ستاره های بزرگی از سری آ چون زلاتان، ادینسون کاوانی، تیاگو سیلوا و مارکو وراتی راهی پاری سن ژرمن شوند و حالا ممکن است او یک بار دیگر هدف خود را روی جذب ستاره از لیگ ایتالیا قرار دهد.

دیدگاه‌ها