کد خبر : 1616724 | 20 خرداد 1398 ساعت 10:37 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

سعیدی: فدراسیون هیچ مربی‌ای را به ما معرفی نکرده

بی‌خبری کمیته المپیک از انتخاب فرهاد مجیدی!

دبیر کمیته ملی المپیک گفت: فعلا موضع رسمی درباره انتخاب فرهاد مجیدی نداریم؛ ما از این انتخاب بی‌خبر هستیم.

بی‌خبری کمیته المپیک از انتخاب فرهاد مجیدی!

به گزارش  "ورزش سه"، در شرایطی که بعد از کش و قوس های فراوان بالاخره امروز با اعلام حمید استیلی سرمربی تیم فوتبال امید انتخاب شده، اخباری مبنی بر مخالفت کمیته ملی المپیک به گوش می رسد.


گویا فدراسیون فوتبال برخلاف روال همیشگی کمیته ملی المپیک را در جریان انتخاب فرهاد مجیدی قرار نداده و همین مساله مورد اعتراض مسئولان کمیته قرار گرفته است.


از آنجایی که تیم فوتبال امید خودش را برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک آماده می کند، قبل از این فدراسیون فوتبال با کمیته ملی المپیک بر سر انتخاب یحیی گل محمدی به توافق رسیده بود.


بعد از انتشار اخباری مبنی بر مخالفت کمیته ملی المپیک با انتخاب فرهاد مجیدی با سرپرستی دبیرکلی و سخنگوی کمیته تماس گرفتیم.


کیکاووس سعیدی در رابطه با انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی تیم فوتبال امید به  "ورزش‌سه" گفت: هنوز هیچ صحبتی با کمیته ملی المپیک از سوی فدراسیون فوتبال در این زمینه نشده است. البته ما هم موضع رسمی نگرفتیم و فعلا بحث مخالفت کمیته المپیک را نه می توانم تایید کنم و نه تکذیب.


وی افزود: آنطور که من اطلاع دارم هنوز نام سرمربی جدید تیم فوتبال امید به صورت رسمی از سوی فدراسیون فوتبال اعلام نشده است. اینکه یکی از مسئولان به صورت شفاهی این مساله را اعلام کرده، یک موضوع است و اینکه فدراسیون فوتبال و کمیته ملی المپیک انتخاب این سرمربی را تایید کنند، مساله جداگانه ای خواهد بود.


دبیرکل کمیته ملی المپیک در پایان گفت: فعلا چیز اضافه تری نمی توانم بگویم. روال اینطور بوده که همیشه برای انتخاب سرمربی تیم فوتبال امید، فدراسیون با کمیته ملی المپیک مشورت کرده است. اجازه بدهید ما بررسی های لازم را انجام دهیم و سپس نتیجه را اعلام خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها