کد خبر : 1614456 | 09 خرداد 1398 ساعت 01:47 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

120 نکته اختصاصی از نبرد نقش جهان

حاشیه‌های جنجالی‌ترین الکلاسیکوی ایران (ویژه)

بازی پرحاشیه پرسپولیس و سپاهان با پیروزی سرخ ها به پایان رسید؛ اینجا حاشیه نویسی چندین و چند ساعته این مسابقه است.

حاشیه‌های جنجالی‌ترین الکلاسیکوی ایران (ویژه)

 

به گزارش "ورزش سه"، آخرین دربی فصل فوتبالی در ایران با حساسیت و تنش زیاد آغاز و با التهاب و هیجان به پایان رسید. در پایان شاگردان برانکو جواز صعود را کسب کردند اما گل دقیقه 121 احمد نوراللهی، تمام آن چیزی نبود که در این بازی دیده شد، بارها سپاهان و بارها پرسپولیس به صعود نزدیک تر شدند. اما فارغ از این نبرد صعود، جنگ عجیب و غریبی در بین بازیکنان، کادرفنی، هواداران و... نیز رقم خورد. اینجا محمد همتی، احمدرضا خلیلی و دیگر اعضای تحریریه ورزش سه، حواشی بازی را به صورت کامل از ساعت 11 صبح تا اولین دقایق بامداد پنج شنبه پوشش دادند و بازخوانی آن ها، بی تردید یک روز و شب فوتبالی جذاب را برایتان بازسازی خواهد کرد.

 

 

3:00 - پایان؛ پرحاشیه ترین بازی فصل با شکست «فوتبال» به پایان رسید. پیش از بازی سر و بدن و صورت خیلی ها با اسلحه سرد زخمی شد، در زمین بازیکنان چند بار با هم درگیر شدند، روی پیست تارتان نیمکت نشینان هم به پریدند و در پایان هم بیشتر صحبت ها غیر فنی بودند و فریم آخر هم که نابودی کامل خودروی عکاس ورزشی... بدون توهم توطئه، بدون غرض و بدون تمام نگاه های منفی؛  به مهربانی شما فوتبالی ها نیازمندیم!

 

1409427

 

02:20 - دو تصویر دردناک برای هواداران سپاهان تیمی که حتی 9 نفره می توانست برنده بازی باشد و در نهایت جام دوم را هم به رقیب اوج گرفته اش داد. این قاب به نشانه یک یاس بزرگ ئر ذهن هواداران سپاهان باقی خواهد ماند تا روزی که برد از راه برسد.

 

 

1409426

 

1409425

 

02:15 -ورزشگاه نقش جهان در این بازی مهم هم پرنشد. شکی نیست که تخمین سکوها برای تیمی که میانگین هوادارنش در هر بازی به 20 هزار نفر هم نمی رسد اشتباه بزرگی بوده است. این ورزشگاه باید کوچکتر  ساخته می شد؛ اما تفکری که ریشه اش به گذشته های دور برمی گردد نقش جهان که البته زیباست را با سکوهای خالی به مصاف حریفان می فرستد

 

1409423

 

1409421

 

1409422

برای همه ما مسابقاتی مثل این باید یک جشن بزرگ باشد اما جامعه فوتبال ما خشن تر از گذشته قدر این دور همی بزرگ را نمی داند . این تصاویر نشانگر این حقیقت اند که هنوز برای رسیدن به جایی که شایسته ماست راه زیادی داریم . چاقو و جنگ برای فوتبال ؟ چرا؟

 

 

02:00 - خودروی مهدی زارع عکاس ورزشی به شکل کامل نابود شده است. به نظر می رسد قصد داشتند آن را آتش بزنند و تا حدی موفق شده اند. خودرو کاملا بلا استفاده شده!

 

1:45- عکسی تماشایی از بازی حساس روز . امیرقلعه نویی در پایان مسابقه قهرمانی های پرسپولیس را زیر سئوال برد و پیروزی امروز را مهندسی شده دانست. اتهامی بزرگ که باید با پاسخ فدراسیون فوتبال مواجه شود. او کلیت برگزاری رقابتهای لیگ را زیر سئوال برده و اگر مدرکی در این زمینه دارد باید ارائه دهد.

 

1409379

عکاس: رسول شجاعی

 

1:30 - پرنده نگون بختی که به نشانه تحقیر حریف با یک تکه پارچه (لنگ) در ورزشگاه نقش جهان رها شده و روی زمین فرود آمده است. عکس :پیام پارسایی .

 

1409375

 

1409374

 

1:15 - سعید الهویی مربی سپاهان یکی از فعالان نیمکت سپاهان در همه بازی ها مقابل پرسپولیس. مسابقه امروز هم تنش ها خاص خود را به همراه داشت .

 

1409372

 

00:50 - برانکو می گوید اجازه دارد با همه صحبت کند. در اصفهان، مشهد و تبریز دوستانی دارد و می تواند با آن ها صحبت کند. پس از اصرار یک خبرنگار درباره مذاکره یا شام با زنوزی گفت: بله با شخص مورد نظر شما صبحانه، ناهار و شام خوردم!

00:40 - در بیرون ورزشگاه برخی از هواداران سپاهان می گویند منتظر پرسپولیسی ها هستند! یگان ویژه اقدام به خروج آن ها از استادیوم می کند.

00:30 - در همان قسمت عده ای از سپاهانی ها آتش روشن کرده اند و التهاب زیادی وجود دارد. حتی خیلی از سپاهانی ها هم می ترسند به آن قسمت بروند.

00:20 - یگان ویژه فعلا برخوردی با هواداران نداشته. به نظر می رسد اگر تا دقایقی بعد هواداران محل استادیوم را ترک نکنند، یگان پیاده برخورد خواهد کرد.

00:10 - هواداران سپاهان در بیرون از ورزشگاه حضور دارند. عده ای از آن ها به سمت یگان ویژه سنگ پرتاب می کنند.

00:00 - هواداران سپاهان دقایقی علیه داوری شعار دادند اما گستره شعارها خیلی زیاد نبود.

23:55- بازیکنان تیم پرسپولیس پس از شادی چند دقیقه ای راهی رختکن شدند.

23:45 - پس از سوت پایان هواداران پرسپولیس به سمت تماشاگرانشان رفتند و به شدت خوشحالی می کنند. شادی شجاع جالب توجه تر از بقیه است.

23:43 - پس از گل تیم پرسپولیس، هواداران سپاهان در حال ترک ورزشگاه هستند.

23:30 - محسن ربیع خواه پس از پنالتی به شدت به داور اعتراض می کرد.

23:25- سپاهانی ها در اطراف زمین حضور دارند. پرسپولیسی ها در میانه زمین خود را آماده ادامه بازی می کنند.

23:24 - چند نارنجک به روی پیست تارتان پرتاب شد.

23:25 - سعید آقایی با اشاره به بازیکنان سپاهان از آن ها خواست که اززمین بیرون بروند.

23:23 - کی روش استنلی و سروش رفیعی از بازی اخراج شدند.

23:22 - کی روش استنلی با سروش رفیعی درگیر شد.

23:20 - دستیار قلعه نویی نیز وارد صحنه شد. نکته جالب این که سعید فتاحی او را از زمین دور کرد!

23:17 - با سوت پایان نیمه اول وقت های اضافی آتش درگیری ها دوباره روشن شد. تقریبا همه بازیکنان به شکلی عجیب وارد این تنش و درگیری شدند.

23:15 - ایرانپوریان پس از اخراج به شدت به داور اعتراض کرد و برای دقایقی از زمین بیرون نمی رفت.

23:10 - اخراج عجیب ایرانپوریان؛ پس از ارسال کرنر توسط عالیشاه و ضربه سر، ایرانپوریان به شدت به داور اعتراض کرد و کارت قرمز گرفت. جزئیات داستان بعد از بازی مشخص خواهد شد.

22:57 - با پایان بازی کادرفنی دو تیم به سراغ بازیکنان رفتند و با آن ها صحبت کردند.

22:50 - در نیمه دوم درگیری ها کمتر و نزدیک به صفر بودند و حواشی کمتر شدند.

22:41 - ولادیمیر کومان تعویض شد. اگرچه گزارشگر دلیل این تعویض را مصدومیت عنوان کرد اما به نظر می رسد او در طول این 25 دقیقه چند بار با هم تیمی هایش درگیر شد و به آن ها اعتراض کرد.

 

22:32 - پس از خطای محمدی روی نوراللهی، کمال خیلی زود به سمت مهرداد رفت و چنین با او درگیر شد اما ستاره سپاهان با کنترل خشم خود، مانع از ایجاد یک درگیری بزرگتر شد. هرچند که ثانیه هایی بعد هم تیمی هایش بالاخواه او درآمدند و آتش تنش ها به نیمکت ذخیره و بوژیدار نیز رسید.

 

22:30 - تعداد هواداران 48 هزار نفر اعلام شد.

22:04 - نوید مظفری درباره گل آفساید سپاهان گفت: گل سپاهان هم به درستی آفساید اعلام شد بنابراین با وجود اعتراض‌هایی که شاهد بودیم در نیمه اول داور اشتباه تاثیرگذاری در مسابقه نداشت.

21:51 - خلیل زاده در پایان نیمه اول با امیر قلعه نویی گفتگوی دوستانه داشت.

21:50 - در آخرین دقایق نیمه اول، کمال کامیابی نیا به شدت به خطای مهرداد محمدی اعتراض کرد و دوباره شعله درگیری ها بالا گرفت.

21:48- دوباره اعضای نیمکت دو تیم با هم درگیر شدند و این بار رادوشوویچ با نشان دادن عدد 3 به سپاهانی ها، هت تریک قهرمانی پرسپولیس را به رخ آن ها کشید.

 

 

21:45 - در میانه زمین پس از برخورد علیپور و ایرانپوریان بازهم درگیری دیگری به وجود آمد.

21:40- شجاع با دریافت کارت زرد فینال احتمالی را از دست داد.

21:36 - دقایقی پس از آن نوبت درگیری بین نیمکت ها بود. ایگور پانادیچ و مدیر رسانه ای سپاهان در متن این درگیری بودند.

21:35 - در دقیقه 40 شجاع خلیل زاده با سیاوش یزدانی درگیر شد که ثانیه هایی بعد مدافع سپاهان با توهین عجیب، شجاع را مورد خطاب قرار داد.

21:30 - پیش از شروع بازی بیرانوند به سمت نیمکت سپاهان رفت و با مسلمان دیدار کرد و ثانیه هایی هم در کنار او نشست.

 

 

21:20 - حدود نیمی از سکوهای ورزشگاه خالی هستند. می توان گفت که 40 هزار نفر در ورزشگاه حضور دارند.

20:50 - هواداران پرسپولیس حضور پرشوری در ورزشگاه داشته اند. آن ها تقریبا 30 درصد خود را پر کرده اند و یکی از باشکوه ترین حضور خود را به ثبت رسانده اند؛ بیش از 15 هزار نفر.

 

1409253

 

20:48- هواداران سپاهان به شدت علیه شجاع خلیل زاده فحاشی می کنند.

 

1409250

 

20:40 - مهدی شریفی با پرتاب یک بادکنک زرد به سمت خود مواجه شد که آن را گرفت و به سمتی دیگر انداخت.

 

1409252

 

20:30 - اعتراض محسن خلیلی به نشستن هواداران سپاهان پشت نیمکت پرسپولیس نتیجه ای نداشت و فتاحی اعلام کرد نحوه نشستن نیمکت نشینان دو تیم تغییری نخواهد کرد.

20:25 - تصویری که امیرحسین خیرخواه از پارکینگ ورزشگاه نقش جهان ثبت کرده است؛ چند هزار موتور سیکلت؟!

 

 

20:22 - باشگاه آاس رم با انتشار پیامی در توییتر خود نوشت: پرسپولیس  با بیش از 20 میلیون طرفدار، یکی از پرطرفدارترین تیم‌های آسیاست. آقای گل دنیا، علی دایی، از بازیکنان اسبق این تیم بوده است. پرسپولیس امسال سومین قهرمانی پیاپی خود را در لیگ برتر ایران کسب کرد.

 

1409242

 

20:16 - ترکیب تیم سپاهان مشخص شد: پیام نیازمند- سیاوش یزدانی، عزت پورقاز، سعید آقایی، محمد ایران پوریان، مهدی کیانی، محمد کریمی، سجاد شهباززاده، مهرداد محمدی، علی قربانی و استنلی کی روش.

 

20:15 - برانکو ایوانکوویچ به شدت توسط هواداران تشویق شد. او و طرفداران پرسپولیس حالا بیخیال شایعه مذاکره، می خواهند به سمت جام ششم حرکت کنند و بی تردید اگر این موفقیت حاصل نشود نیز هواداران به همین شکل برانکو را در پایان بازی تشویق خواهند کرد.

 

 

20:11 - سیدجلال حسینی سابقه سال ها بازی در سپاهان را دارد اما امروز با پیراهن قرمز می خواهد به سمت لادسیما حرکت کند؛ 10 جام در فوتبال حرفه ای ایران.

 

 

20:05 - بازیکنان تیم پرسپولیس پس از حضور در چمن ورزشگاه به سمت هواداران خود رفتند و از آن ها تشکر کردند.

 

 

20:00 - ترکیب تیم پرسپولیس مشخص شد:

علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی (کاپیتان)، شجاع خلیل‌زاده، مهدی شیری، محمد نادری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نورالهی، سروش رفیعی، مهدی ترابی، ماریو بودیمیر و علی علیپور. سرمربی برانکو ایوانکوویچ

 

19:45 - اتوبوس پرسپولیس در میان تشویق هواداران این تیم وارد نقش جهان شد.

 

19:40 - تیم داوری در حال گرم کردن در روی چمن ورزشگاه است.

 

19:35 - در اطراف ورزشگاه جو به شدت ملتهبی وجود دارد. سپاهانی ها هر هوادار پرسپولیس را که شناسایی کنند مورد ضرب و شتم قرار می دهند.

 

19:30 - در فاصله یک ساعت و نیم تا شروع بازی، بیش از 30 هزار سپاهانی در ورزشگاه حضور دارند.

 

19:20 - اتوبوس سپاهان هم اکنون به استادیوم رسید.

 

19:15 - باتوجه به پر شدن ظرفیت پارکینگ ها، هواداران خودروهای خود را در اطراف ورزشگاه و اتوبان منتهی به نقش جهان رها کرده و خود را به ورزشگاه می رسانند. ترافیک سنگینی در اطراف استادیوم وجود دارد.

 

19:10 - حدود یک ساعت است که در طبقه دوم به روی هواداران باز شده و هم اکنون بیشتر سکوهای روبروی جایگاه توسط سپاهانی ها پر شده است.

 

18:53 - خبرنگار صداوسیما در اصفهان در گفتگویی که با خبر شبکه سه داشت، گفت دو سوم جایگاه هواداران پرسپولیس پر شده است.

 

1409216

 

18:40 - تصاویر دوربین‌های نصب شده در ورزشگاه نقش‌جهان از اسکوربورد به نمایش گذاشته شد تا مشخص شود هواداران دو تیم به شدت تحت نظر هستند و به این ترتیب به آنها هشدار داده شد تا مراقب رفتار خود در جریان بازی باشند.

 

18:30 - ظرفیت پارکینگ های ورزشگاه نقش جهان نسبتا پر شده و ترافیک نیز در اطراف ورزشگاه نیمه سنگین است. این تصویر از کری خوانی هواداران سپاهان در پارکینگ نقش جهان است.

 

1409215

 

18:15 - دیدار فینال جام حذفی روز ۱۲ خرداد در اهواز برگزار می‌شود. حریف داماش در فولاد آره نا کدام یک خواهد بود؛ پرسپولیس یا سپاهان؟

 

17:59 - در فضای مجازی تصاویر دلخراشی از مضروب شدن یک هوادار پرسپولیس منتشرشده است. در فاصله 3 ساعت تا شروع بازی تعداد هواداران در اطراف استادیوم بیشتر شده و طبیعتا ماموران نیز با آگاهی بیشتری باید به کنترل اوضاع بپردازند.

 

17:30 - یکی از دوئل های حساس امروز بین دروازه بان های دو تیم خواهد بود. بیرانوند و نیازمند که درجدول کلین شیت ها به ترتیب اول و دوم بودند، حالا به خوبی می دانند مهره تعیین کننده در 90 دقیقه یا شاید 120 دقیقه و پنالتی ها خواهد بود.

 

1409213

 

 

17:14 - تصویری از هواداران پرسپولیس در فاصله نزدیک به یک ساعت تا شروع بازی؛ لحظه به لحظه بر تعداد هواداران افزوده می شود.

 

1409209

 

17:11 - پس از ایرج عرب،علی رغبتی، مهدی محمد نبی و سید مهرداد هاشمی اعضای هیات مدیره هستند که به اردوی تیم ملحق شدند و در کنار سرخپوشان حضور پیدا کردند.

 

17:08 - باشگاه پرسپولیس اعتراض خود را نسبت به حمله هواداران سپاهان با اسپری فلفل به پرسپولیسی ها، ثبت نشان قدیمی باشگاه روی بلیت و قیمت بالاتر آن برای هواداران پرسپولیس ابراز کرد.

 

17:06 - تعداد ویدیوهای منتشر شده از ضرب و شتم پرسپولیسی ها هر دقیقه افزایش می یابد. باوجود تعدد پلیس و نیروی انتظامی، درگیری در اطراف ورزشگاه دیده می شود.

 

17:05 - امیر قلعه نویی در سال 89 موفق شد با سپاهان پرسپولیس را 4-1 شکست دهد. او البته سال بعد در جام حذفی به دست پرسپولیس حذف شد؛ حالا سرنوشت ژنرال سپاهانی ها چه خواهد بود؟

 

قلعه نوعی در سپاهان

 

16:55 - اولین برد سپاهان در هماوردی با پرسپولیس سال 1372 رقم خورد. یعنی 22 سال پس از اولین بازی این دو تیم.

 

16:45 - کاروان هر دو تیم با اتوبوس اسکورت شده توسط پلیس راهی ورزشگاه شده اند.

 

16:30 - جانشین فرماندهی ناجا اعلام کرد که امروز قاضی کشیک در ورزشگاه حضور خواهد داشت و پس از دستگیری خاطیان، دستور بازداشت آن را صادر خواهد کرد.

 

16:18 - اولین تصویر از حضور هواداران پرسپولیس روی سکوهای ورزشگاه نقش جهان؛ آن ها از همین ابتدا با شور و هیجان تیم خود را تشویق می‌کنند.

 

طرفداران پرسپولیس در بازی با سپاهان در جام حذفی

 

16:14 - ویدیوهایی در شبکه های اجتماعی وجود دارد که نشان می‌دهد هواداران سپاهان با حمله به چند هوادار پرسپولیس آن ها را به شدت مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند.

 

16:08 - برخلاف اعلام قبلی مسئولان برگزاری مسابقه، در ورزشگاه هم اکنون باز شد.

 

16:05 - کری خوانی بین هواداران دو تیم در نزدیکی ورزشگاه به شدت دیده می‌شود اما خوشبختانه فعلا درگیری خاصی گزارش نشده است.

 

15:59 - هواداران دو تیم باوجود اتمام بلیت فروشی همچنان به دنبال این هستند تا به شکلی بلیت را خریداری کنند. بازار سیاه بلیت جایگاه پرسپولیس و حتی سپاهان با قیمت های نجومی به فروش می‌رسد.

 

بازار سیاه بلیت فروشی پرسپولیس و سپاهان

 

15:55 - مهرداد میناوند پیشکسوت تیم پرسپولیس که سابقه بازی در سپاهان را دارد در خصوص این بازی به ورزش سه گفت: به نظرم بازی خیلی نزدیکی خواهد بود، امیدوارم هیچ اتفاقی برای کسی نیفتد. فکر میکنم پرسپولیس ۲-۱ برنده بازی شود.

 

15:45 - یکی از خاطره انگیزترین بازی های پرسپولیس و سپاهان به 11 سال قبل بازمی‌گردد. نکته جالب این که از آن تیم، حالا محسن خلیلی و کریم باقری روی نیمکت تیم پرسپولیس حضور دارد.

 

بازی پرسپولیس و سپاهان 11 سال قبل

 

15:35 - پرسپولیس و سپاهان تاکنون 70 بار باهم بازی کرده اند. نکته جالب این که دو تقابل اخیر آن ها با تساوی به پایان رسید.

 

15:30 - هم اکنون هواداران زیادی در اطراف ورزشگاه نقش جهان حضور دارند و هر لحظه بر تعداد آن ها اضافه می‌شود.

 

تجمع هواداران در ورزشگاه نقش جهان

 

15:20 - محسن خلیلی با حضور در مقابل گیشه های بلیت فروشی بر روند این کار دیدن کرد.

 

15:10 - کروات های پرسپولیس هنوز یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارند اما مشکلات مالی شاید باعث شود امروز یا بازی با داماش آخرین بازی شان باشد. بوژیدار که محبوبیت قابل توجهی نزد هواداران دارد، در مقابل سپاهان نیمکت نشین خواهد بود اما بودیمیر به احتمال زیاد فیکس بازی می‌کند.

 

بوژیدار و بودیمیر در ترکیب پرسپولیس برابر سپاهان در جام حذفی

 

15:00- پرسپولیس یک بار در سال 79 موفق به گرفتن جام حذفی و لیگ همزمان شد و حالا باید دید آیا بازهم می‌تواند به این افتخار برسد یا نه.

 

ترکیب تیم پرسپولیس در جام حذفی

 

14:45 - بلیت در اصفهان به پایان رسیده است. فقط حالا بلیت در بازار سیاه وجود دارد که قیمت آن هم بیش از ۴۰ هزار تومان است.

 

14:30 - برانکو در گفتگو با ایسنا مذاکره اش با تراکتور را تکذیب کرده و آن را شایعه دانسته؛ شاید یک نشست ساده و بدون مذاکره!

 

14:20 - روابط عمومی باشگاه سپاهان اعلام کرد که تمامی بلیت های جایگاه تیم سپاهان به فروش رسیده است.

 

14:16 - هواداران سپاهان در مقابل هتل محل اقامت این تیم حضور دارند و تیم محبوبشان را تشویق می‌کنند.

 

14:11 - بازیکنان تیم سپاهان تمرین سبکی را در محوطه هتل کوثر انجام دادند.

 

14:00 - با پیگیری ایرج عرب مشکل علیرضا بیرانوند برای حضور در مقابل سپاهان حل شد.

 

13:53- امروز دوئل جذابی بین هافبک دفاعی های دو تیم شکل خواهد گرفت؛ در دو بازی قبلی کامیابی نیا نمایش مطمئن تر و کیانی عملکرد جنگنده تر بود.

 

دوئل دو هافبک پرسپولیس و استقلال در جام حذفی

 

13:38 - فتاحی سرپرست تیم سپاهان به مصاحبه محسن خلیلی واکنش نشان داد و گفت: اگر قرار باشد بخشی از ورزشگاه خالی بماند از سکوهای هر دو تیم کم می‌شود. اگر مسئولان پرسپولیس یک بار دیگر مصاحبه تنش زا کنند، همان ده درصد را به آن ها میدهیم.

 

13:30 - مهدی شریفی یکی از با انگیزه ترین بازیکنان پرسپولیس است. او سابقه بازی در سپاهان و گلزنی به پرسپولیس را دارد و امروز می‌خواهد توانایی هایش را مقابل تیم سابقش نشان دهد‌.

 

مهدی شریفی

 

13:20 - برخلاف ادعای سعید فتاحی، هواداران پرسپولیس در اصفهان اعلام کردند که قیمت بلیت کاهش نیافته است.

 

13:15- ترکیب احتمالی پرسپولیس:. بیرانوند ، سیدجلال، شجاع، نادری، شیری، کامیابی نیا، نوراللهی، سروش، ترابی، علیپور و بودیمیر.

 

13:00 - ترکیب احتمالی سپاهان مقابل پرسپولیس:
پیام نیازمند- سعید آقایی، عزت پورقاز، سیاوش یزدانی، محمد ایران پوریان، مهدی کیانی، محمد کریمی، ولادیمیر کومان، مهرداد محمدی، سجادشهباززاده و استنلی کی روش.

 

12:40 - محسن خلیلی در گفتگویی اعلام کرد که شورای تامین اعلام کرد: سهمیه بندی سکوها 30_50 خواهد بود و بیست درصد از جایگاه استادیوم خالی خواهد ماند.

 

12:38 - فتاحی اعلام کرد که قیمت بلیت های هواداران پرسپولیس به پنج هزار تومان کاهش یافته است‌

 

12:30 - محمد انصاری، حسین ماهینی، آدام همتی و شایان مصلح غایبان قطعی پرسپولیس در دیدار امشب مقابل سپاهان هستند.

 

12:22 - سپهر حیدری به فرهیختگان گفت: در اصفهان پرسپولیسی ها بیشتر هستند! تقسیم سکو مهم نیست و باید در زمین بهتر بود!

 

گفته سپهر حیدری به فرهیختگان

 

12:10 - در سال 86 تیم سپاهان موفق شد با نتیجه 4-1 پرسپولیس را شکست دهد. نکته جالب این که آن مسابقه هم در نیمه نهایی جام حذفی بود.

 

1409129

 

12:00 - در حالی که در اصفهان همه آماده بازی پرسپولیس و سپاهان می‌شوند اما در تهران نشست خبری ویلموتس در جریان است. وحید هاشمیان مهاجم سابق سرخ ها نیز به عنوان دستیار او انتخاب شد.

 

11:55 - در نیم فصل دوم مدافعان کناری پرسپولیس و سپاهان عملکرد خوبی داشته اند. در دقت پاس ایرانپوریان، در سانتر آقایی و در کنش های دفاعی مهدی شیری صدرنشین است‌‌.

 

بررسی مدافعان پرسپولیس و سپاهان

 

11:53 - برخی هواداران سپاهان قصد داشتند با کارت هواداری وارد ورزشگاه شوند اما با ممانعت نیروهای انتظامی مواجه شدند. امروز فقط بلیت های عادی و هولوگرام دار خورد تایید خواهد بود.

 

11:45 - بی تردید این یکی از تلخ ترین قاب ها برای هواداران پرسپولیس است. روزی که آن ها به سپاهان باختند تا شب خداحافظی مهدوی کیا به کابوسی عجیب تبدیل شود.

 

1409114

 

11:37 - در گیشه های بلیت فروشی درگیری هایی گزارش شده است‌. ویدیویی در شبکه های اجتماعی دست به دست می‌شود از حمله هواداران منتسب به تیم سپاهان به پرسپولیسی ها.

 

11:30- برانکو ایوانکوویچ در لیگ شانزدهم موفق شد با پیروزی ۳-۱ مقابل سپاهان طلسم ناکامی پرسپولیس در اصفهان را از بین ببرد. او حالا چالش بزرگی برای طلسم شکنی در نقش جهان دارد.

 

1409112

 

11:20 - هم اکنون هواداران نسبتا زیادی در اطراف هتل پرسپولیس هستند و البته تدابیر امنیتی ویژه ای نیز برای آن ها در نظر گرفته شده است.

 

11:15 - ایرج عرب در واکنش به شایعات اخیر: برانکو با پرسپولیس قرارداد دارد و هیچ بحثی برای حضور او در باشگاه دیگر مطرح نیست. ما چند روز گذشته نامه‌ای برای برانکو و وکیل او ارسال کردیم و در این نامه خواهان قرارداد طولانی مدت با برانکو بودیم و الان هم منتظر پاسخ او هستیم.


11:10 - باشگاه سپاهان تصمیم گرفته بلیت جایگاه هواداران پرسپولیس را با قیمت دو برابری به فروش برساند.

 

11:05 - بلیت‌های پرسپولیس از ساعت 8  امروز در ورزشگاه انقلاب و بلیت‌های سپاهان در ورزشگاه‌های تختی و پیروزی و خیابان سیمین به فروش خواهد رسید

 

1409105

 

11:00 - روزنامه خبر ورزشی دیدار پرسپولیس و سپاهان را رقابت در اتوبان تهران - اصفهان قلمداد کرده است. همچنین به نقل از سازمان لیگ آمده که تقسیم بندی 70-30 «امنیتی» بود.

 

1409106

 

دیدگاه‌ها