کد خبر : 1614815 | 09 خرداد 1398 ساعت 23:00 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره هلندی خط دفاع لیورپول:

هنوز مانده تا درخشش فن‌دایک تمام شود

ویرژیل فن‌دایک، ستاره هلندی لیورپول از رقم قرارد 95 میلیون دلاری پیوستنش به لیورپول دفاع کرده و می‌‌گوید درخشش‌های او تا اینجا برای قرمزهای آنفیلد همه آنچه در توان دارد نبوده است.

هنوز مانده تا درخشش فن‌دایک تمام شود

به گزارش "ورزش سه"، ویرژیل فن‌دایک، ستاره هلندی لیورپول می‌گوید درخشش‌های بی‌نظیرش در این تیم همه آنچه او در توان دارد نبوده و معتقد است روزهای بهتری در انتظار او و لیورپول خواهد بود.

 

1409595

 

این در حالی است که در زمستان 2018 زمانی که باشگاه لیورپول اعلام کرد این مدافع ملی‌پوش هلندی را با قراردادی 95 میلیون دلاری به خدمت گرفته بعضی هواداران این تیم چندان راضی نبودند و پرداخت این مبلغ را برای فن‌دایک زیاد می‌دانستند. اما فندایک در اولین سال حضورش در لیورپول به فینال لیگ قهرمانان رسید و حالا در دومین سال نیز موفق شده با قرمزهای آنفیلد به فینال این رقابتها راه یابد.

 

فن‌دایک در این باره به خبرنگاران گفت:" من معتقدم از نظر فوتبالی، از هر جهتی که فکرش را بکنید پیشرفت کرده‌ام. آدم باید به تلاش کردن ادامه بدهد. ولی من الان دیگر بی‌صبرانه منتظر رفتن به تعطیلات هستم".

 

ستاره هلندی لیورپول در ادامه گفت:" من وقتی اشتباه می‌کنم دقیقاً می‌فهمم که کجا اشتباه کرده‌ام و می‌فهمم که باید خودم را اصلاح کنم تا دیگر مرتکب آن اشتباه نشوم. ولی وقتی کارشناس‌ها و هواداران تیم‌های دیگر درباره‌ام حرف می‌زنند و انتقاد می‌کنند فقط آنها را می‌شنوم بدون اینکه اهمیت بدهم و ناراحت بشوم. زندگی همین است دیگر".

 

1409596

 

فن‌دایک در ادامه صحبت‌هایش درباره یورگن کلوپ گفت:" من با کلوپ رابطه خوبی دارم چون او همیشه به شما فقط حقیقت را می‌گوید و من هم جز حقیقت چیزی به او نمی‌گویم. این یکی از خصوصیات یورگن است که من واقعاً می‌پسندم".

 

 

دیدگاه‌ها