کد خبر : 1614565 | 08 خرداد 1398 ساعت 19:47 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

همدردی آلیسون با دروازه بان مغضوب لیورپول

آلیسون بکر، دروازه بان برزیلی لیورپول، در مورد اشتباهات لوریس کاریوس در فینال فصل قبل لیگ قهرمانان صحبت کرد.

همدردی آلیسون با دروازه بان مغضوب لیورپول


به گزارش "ورزش سه"، یک سال قبل در چنین روزهایی لیورپول با اشتباهات عجیب کاریوس برابر رئال مادرید در فینال کیف مغلوب شده و آنها که در تابستان با جذب آلیسون این نقیصه را بر طرف کردند، حالا امیدوارند در فینال شنبه شب برابر تاتنهام آلیسون عملکرد خوبی ارائه دهد. حالا آلیسون در مورد فینال فصل قبل و لوریس کاریوس صحبت کرده است.

 

آلیسون گفت: "وقتی چنین اتفاقی مخصوصا در فینال لیگ قهرمانان برای یک هم پست من رخ می دهد با وی همدردی می کنم. این موضوعی است که نشان دهنده عملکرد حرفه ای بازیکن خواهد بود اما ما باید با آن کنار آمده و بدانیم که چگونه باید با هر اشتباهی مقابله کنیم.

 

1305447

 

اشتباهات سنگربانان بیشتر به چشم می آید زیرا وقتی رخ می دهد تقریبا 99 درصد موارد تبدیل به گل می شود و ممکن است همان صحنه تکلیف قهرمانی و مسابقه را معلوم کند. چنین اتفاقاتی باعث غم و اندوه شما می شود زیرا ما می دانیم که چقدر تلاش می کنیم تا همه چیز به بهترین شکل ممکن پیش برود.

 

من می توانم بگویم که انتخاب مناسبی انجام دادم که به لیورپول آمدم. حالا من در فینال لیگ قهرمانان به میدان خواهم رفت و در لیگ برتر نیز ما تا آستانه قهرمانی پیش رفتیم و نزدیک امتیازات سیتی بودیم."

دیدگاه‌ها