کد خبر : 1615954 | 16 خرداد 1398 ساعت 10:10 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

بارزالی: آمدن گواردیولا به یوونتوس ممکن است

آندره‌آ بارزالی، ستاره کهنه‌کار یوونتوس می‌گوید احتمال پیوستن پپ گواردیولا به عنوان سرمربی این تیم در آخرین لحظه وجود دارد.

بارزالی: آمدن گواردیولا به یوونتوس ممکن است

به گزارش "ورزش سه"، آندره‌آ بارزالی، مدافع یوونتوس با اشاره به شایعات درباره احتمال انتقال پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی به عنوان سرمربی جدید یوونتوس می‌گوید رویاها همیشه می‌توانند به واقعیت تبدیل شوند و مثل فصل گذشته و انتقال غیرمنتظره کریستیانو رونالدو از رئال مادرید، امسال هم ممکن است پپ گواردیولا سرمربی فعلی سیتی در فصل نقل و انتقالات تابستانه به یوونتوس منتقل شده و سکان هدایت این تیم را به دست بگیرد.

 

1397775

 

با اینکه اخیراً گزارش‌ها حاکی از این بود که احتمال منصوب شدن ماتوریتزیو ساری، سرمربی فصل گذشته چلسی به عنوان سرمربی جدید یوونتوس و جانشین ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی اخراجی این تیم بیشتر از سایر گزینه‌ها است ولی در روزهای اخیر برخی شایعات حاکی از احتمال پیوستن پپ گواردیولا به یوونتوس هم منتشر شده است.

 

اما با اینکه هم منچسترسیتی و هم گواردیولا شایعات مربوط به انتقال او به تورین را تکذیب کرده‌اند، بارزالی می‌گوید با اینکه هنوز هیچ چیز قطعی نیست ولی این احتمال وجود دارد.

 

1410661

 

بارزالی در گفتگو با گاتزتا دلو اسپورت در این باره گفت:" به نظر می‌رسد همه فکر می‌کنند آمدن ساری به یوونتوس قطعی است ولی هنوز تصمیم نهایی گرفته نشده و هنوز از اسم‌های زیادی صحبت می‌شود. مدیران بیانکونری در سالهای گذشته به ندرت تصمیم اشتباه گرفته‌اند و من معتقدم همیشه مهره‌های درست را انتخاب کرده‌اند".

 

مدافع کهنه‌کار یوونتوس در ادامه گفت:" من نمی‌دانم اوضاع در مدیریت یووه دقیقا از چه قرار است ولی صحبتهایی راجع به گواردیولا به گوشم خورده. این واقعا رویای قشنگی است. یادتان باشد پارسال هیچکس باور نمی‌کرد که کریستیانو رونالدو به یوونتوس بیاید ولی این اتفاق افتاد. رویاها می‌توانند به واقعیت تبدیل شوند. وقتی باشگاه خبر نهایی را اعلام کند خواهیم دید".

 

دیدگاه‌ها