کد خبر : 1614595 | 08 خرداد 1398 ساعت 21:13 | 2.5K بازدید | 0 دیدگاه

استقبال از ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران کمتر از حد انتظار!

زیبایی‌ای که از دیدار سپاهان-پرسپولیس گرفته شد(عکس)

حواشی دیدار سپاهان و پرسپولیس سبب شد تا تصمیمات تماشاگران و همینطور مجریان برگزاری این مسابقه تحت تاثیر قرار بگیرد.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار دو تیم سپاهان و پرسپولیس همیشه در ادوار تاریخ لیگ برتر حساس و نفس گیر بوده و و طی سال های اخیر بارها شاهد اتفاقات عجیبی در این مسابقه بوده ایم؛ اتفاقاتی که منجر به حساس تر شدن بیشتر این مسابقه هم شده است.


اتفاقات دیدار برگشت دو تیم در ورزشگاه آزادی که با مجروح شدن نزدیک به 300 هوادار همراه بود و همینطور فضایی که در فضای مجازی میان هواداران دو تیم ایجاد شده بود، نگرانی هایی جدی برای برگزاری دیدار نیمه نهایی جام حذفی به وجود آورد و جلسات مختلفی برای برگزاری بازی انجام شد.


در این میان اجرایی کردن قانون 50/50 در استقرار هواداران هم شرایط را سخت تر کرد تا حواشی این مسابقه که به ال کلاسیکوی فوتبال ایران شهرت دارد، بیشتر از هر زمان دیگری شود و ترس از انجام مسابقه بدون رخ دادن حادثه ای ناگوار زیاد شد. در نهایت تصمیم گرفته شد 30 درصد از ظرفیت به پرسپولیسی ها اختصاص داده شود و 70 درصد در اختیار میزبان قرار بگیرد.


با تمام این تفاسیر امروز در شرایطی دیدار دو تیم سپاهان و پرسپولیس آغاز شد که استقبال از این مسابقه حتی به اندازه دیدار برگشت سپاهان و استقلال در لیگ هم نیست و شاهد سکوهای خالی زیادی در ورزشگاه هستیم؛ سکوهایی که به شدت توی ذوق می زنند.

 

1409255

 

1409256

 

1409257

 


روز گذشته دادخواه رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان در مصاحبه ای با خبرگزاری فارس در اصفهان اعلام کرده بود 45 هزار بلیت برای بازی فروخته می شود و صبح امروز هم آنچه از مصاحبه خلیلی و فتاحی سرپرستان دو تیم به نظر می آمد، این بود که 20 درصد ورزشگاه قرار است خالی نگه داشته شود تا اطمینان مسئولان برگزاری بازی از عدم ایجاد حادثه ناگوار بیشتر شود.

 

تمام این اتفاقات سبب شد تا تصمیمات تماشاگران دو تیم پرسپولیس و سپاهان برای تماشای این مسابقه در ورزشگاه تحت تاثیر قرار بگیرد و حالا که دیدار دو تیم آغاز شده، کمتر از 40 هزار نفر در ورزشگاه نقش جهان حضور دارند؛ ورزشگاهی که امیدوار بودیم در دیدار نیمه نهایی جام حذفی شاهد پرشدن ظرفیت کاملش باشیم ولی باز هم این مهم میسر نشد!

دیدگاه‌ها