کد خبر : 1625437 | 31 تیر 1398 ساعت 12:54 | 3.8K بازدید | 0 دیدگاه

دو مدافع، دو هافبک و شاید یک دروازه بان؛

کمبودهایی که استقلال را در بازار نگه داشته است

استراماچونی و مدیران استقلال همچنان در بازار نقل و انتقالاتی با جدیت حضور دارند.

کمبودهایی که استقلال را در بازار نگه داشته است

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی جدید استقلال هنوز ترکیب کامل بازیکنان خود را در اختیار ندارد و هر چند تمرینات این تیم به موقع و در بهترین زمان آغاز شده ولی همچنان فهرست بازیکنان استقلال برای شروع فصل جدید کامل نیست و این موضوع را می توان از حجم زیاد شایعات کنار این باشگاه و البته بررسی تمرینات استقلال و صحبت های مدیران باشگاه درک کرد.


هنوز نام های زیادی حوالی استقلال حضور دارند و البته با توجه به سیاست مدیران استقلال در فصل نقل و انتقالات باید تا انتشار خبر رسمی روی خروجی رسانه های باشگاه استقلال منتظر ماند.

 

شاید یک دروازه بان


درباره خرید یک دروازه بان سطح بالا در استقلال صحبت های زیادی وجود دارد؛ جواد زرینچه سرپرست تیم روز گذشته از اهمیت خرید یک دروازه بان گفت و حتی برخی اسامی نیز در روزهای گذشته مطرح شده اما فعلا هیچ خبر دقیقی در این مورد در دسترس نیست.


آبی های تهرانی درون دروازه حسینی را در اختیار دارند و نوراللهی کم تجربه نیز فعلا دروازه بان دوم است؛ ترکیبی که به نظر می رسد خیلی برای یک لیگ فرسایشی با نزدیک 40 مسابقه مناسب نباشد و به همین دلیل مدیران استقلال به دنبال ایجاد یک فضای رقابتی و جذب دروازه بان دوم سطح بالا هستند تا در کنار حسینی حضور داشته باشد.

 

1421037

 

خط دفاع؛ حداقل دو نفر


استقلالی ها در خط دفاع به شکل جدی به دنبال ترمیم خود هستند و تلاش می کنند تا با جذب دو بازیکن کار را برای شروع فصل نهایی کنند. عارف غلامی گزینه اول استقلال است که با آبی ها به توافق رسیده و طی روزهای آینده به این تیم اضافه می شود.


البته غلامی تنها مدافع مورد نظر استقلالی ها نیست و آبی پوشان در سمت چپ خط دفاع نیز با چند گزینه مذاکره کردند و البته در روزهای اخیر از یک بازیکن آکادمی استفاده کردند تا در این پست نیز دفاع ترمیم شود.

 

1421036

 

خط میانی؛ جانشین پاتوسی و کریمی


علی کریمی بعد از دریافت پیش قرارداد خود به تمرینات اضافه می شود و استقلالی ها مذاکره با او را به اتمام رساندند. از سوی دیگر فرشید باقری نیز به تمرینات اضافه شد تا حالا باقری، کریمی و ریگی سه هافبک دفاعی استقلال برای فصل پیش رو باشند تا خط میانی استقلال دوباره در این منطقه بی نیاز شود.


موضوع اصلی اما خرید یک هافبک طراح و بازیساز است؛ استقلال البته اسماعیلی، رضاوند و شجاعیان را در این منطقه در اختیار دارد اما استراماچونی مانند شفر ترجیح می دهد با توجه به قدرت حمل توپ بالا و دریبلینگ شجاعیان و اسماعیلی و البته بازی بدون توپ و پرس بالای این دو بازیکن، از هر دو نفر در پست وینگر استفاده کند و به این ترتیب رضاوند باید منتظر رقیب در این پست باشد. رقیبی که به نظر اسم او مشخص شده و کانسین خواهد بود و البته وضعیت او نیز خیلی مشخص نیست.

 

1421039

 

خط حمله؛ بی نیاز از ورودی جدید


در این پست البته استقلال نیازی به خرید ندارد. دیاباته، بلبلی و دشتی به تیم اضافه شدند و سجاد آقایی نیز مهره جدیدی خواهد بود که به تیم کمک خواهد کرد و البته شجاعیان و اسماعیلی نیز در این منطقه حضور دارند تا خط آتش استقلال مجهز تر از قبل در انتظار شروع لیگ باشد. به این فهرست باید مرتضی تبریزی و مهدی قائدی را اضافه کرد؛ به ویژه آنکه تبریزی یک پیش فصل بسیار خوب را سپری کرد و برای شروع لیگ از همه نظر و به ویژه انگیزشی کاملا آماده است.

 

1421038

دیدگاه‌ها