کد خبر : 1623670 | 23 تیر 1398 ساعت 00:30 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

لوکاس مورا:

بعید می دانم فن دایک دریبل نخورده باشد!

لوکاس مورا، ستاره برزیلی تاتنهام، معتقد است که ویرژیل فن دایک، مدافع لیورپول، یکی از سه بازیکن برتر دنیا در فصل اخیر بوده اما این ادعا که دریبل زدن این مدافع هلندی غیرممکن است را رد کرد.

بعید می دانم فن دایک دریبل نخورده باشد!

به گزارش "ورزش سه"، فن دایک که در ژانویه 2018 به لیورپول پیوست، خیلی زود به یکی از ارکان اصلی این تیم تبدیل شد و کمک کرد تا این تیم در فصل اخیر قهرمان چمپیونزلیگ شود.

بازی های خوب او برای لیورپول و تیم ملی هلند باعث شد تا گروهی او را یکی از نامزدهای اصلی توپ طلای 2019 بدانند. همچنین ادعا شده تنها بازیکنی که توانسته در فصل گذشته فن دایک را دریبل بزند، لروی سانه، ستاره آلمانی منچسترسیتی بوده است اما مورا در مورد این آمار تردید دارد.

او در مصاحبه با یک کانال یوتیوبی گفت:" نمی دانم این درست است یا نه. می گویند او نمی دانم از کی دربیل نخورده است. اگر کسی از او عبور کرده، پس او دریبل خورده است.

 

 

1410509

 

نمی دانم اما کسانی هستند که از او عبور کرده اند. می دانم که مقابل لیورپول گل زدم. ما باختیم اما من به لیورپول گل زدم و او را جا گذاشتم اما او فوق العاده است. او دو متر قد دارد، قوی است و تیم لیورپول آمادگی خیلی خوبی دارد با هماهنگی بالا.

او فصل خیلی خوبی داشته و فکر می کنم به عنوان بهترین بازیکن لیگ برتر انتخاب شد. در دنیا بازیکنان خوب زیادی هستند اما در این فصل، فکر می کنم او جزو سه نفر است؛ بین سه بازیکن برتر."

دیدگاه‌ها