کد خبر : 1623981 | 24 تیر 1398 ساعت 11:20 | 4.6K بازدید | 0 دیدگاه

کاپیتان زنان آمریکا، نامزد وزارت خارجه!

جی اینسلی، فرماندار ایالت واشنگتن و نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا می‌گوید در صورت انتخاب شدن به عنوان رئیس جمهور، مگان راپینو را وزیر خارجه خود خواهد کرد.

کاپیتان زنان آمریکا، نامزد وزارت خارجه!

به گزارش "ورزش سه"، جی اینسلی، فرماندار ایالت واشنگتن که خود را برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نامزد کرده و امیدوار است به عنوان نامزد نهایی حزب دموکرات برای شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا انتخاب شود می‌گوید در صورتیکه موفق شود پست ریاست‌جمهوری را بدست آورد، مگان راپینو، ستاره جنجالی تیم ملی فوتبال زنان آمریکا را به عنوان وزیر خارجه انتخاب خواهد کرد.

 

1419588

 

راپینو که در باشگاه رین اف‌سی در ایالت واشنگتن بازی می‌کند در جریان جام جهانی زنان که آمریکا موفق شد در آن به قهرمانی برسد با دونالد ترامپ درگیری‌ها لفظی پیدا کرد. راپینو ستاره آمریکا در این رقابتها بود و جوایز بهترین گلزن و بهترین بازیکن تورنمنت را به خود اختصاص داد.

 

اینسلی معتقد است با اینکه راپینو فوتبالیست درخشانی است و می‌تواند چند سال دیگر در میادین فوتبال بدرخشد ولی او از خصوصیاتی برخوردار است که در پست وزیر خارجه از او وزیری ایده‌آل می‌سازد.

 

این نامزد ریاست جمهوری آمریکا در این باره گفت:" حرفهایی که مگان راپینو در جام جهانی زد خیلی‌ها را امیدوار کرد و به نوعی روایت مخالفی از سیاست‌های خارجی رئیس‌جمهور فعلی آمریکا ارائه داد. به همین علت من معتقدم او بهترین نامزد برای تصدی پست وزارت امور خارجه است".

 

دیدگاه‌ها