کد خبر : 1625553 | 31 تیر 1398 ساعت 21:03 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

توقف نساجی برابر مس کرمان

شاگردان محمدرضا مهاجری در دیدار تدارکاتی مقابل مس کرمان به تساوی رسیدند.

توقف نساجی برابر مس کرمان

به گزارش "ورزش سه"، تیم نساجی مازندران که اخیرا اردوی تدارکاتی پیش فصل را در کردان کرج برگزار کرده بود، از ساعت 18:30 امروز در سومین مسابقه دوستانه در راه آماده‌سازی لیگ برتر در ورزشگاه کارگران تهران به مصاف تیم دسته اولی مس کرمان رفت.

 

شاگردان محمدرضا مهاجری که در دو بازی تدارکاتی اخیرشان برابرتیم‌های داماش تهران و بادران تهران به برتری دست پیدا کرده بودند، امروز نتوانستند برابر یک تیم لیگ یکی دیگر به پیروزی برسند و با تساوی یک بر یک متوقف شدند.

 

1421145

 

نیمه اول این مسابقه با تساوی بدون گل پایان پیدا کرد، اما در اوایل نیمه دوم مس کرمان توسط شروین بزرگ به گل اول مقابل نساجی مازندران رسید که پس از آن محمدرضا مهاجری تغییراتی در ترکیب تیمش به وجود آورد و نیما میرزازاد، حامد شیری، رضا علیاری، رحمان جعفری و محمد قاضی را به‌جای محمدامین رضایی، مجتبی بیژن، علی‌اصغر عاشوری، لئون و محمد عباس‌زاده وارد زمین کرد.

 

نساجی مازندران که نمی‌خواست بازنده این مسابقه تدارکاتی باشد، در اواسط نیمه دوم توسط رحمان جعفری، بازیکن تعویضی خود گل تساوی را برابر مس کرمان به ثمر رساند و این مسابقه با نتیجه یک بر یک خاتمه پیدا کرد.

 

1421143

دیدگاه‌ها