کد خبر : 1625894 | 02 مرداد 1398 ساعت 13:00 | 2.5K بازدید | 0 دیدگاه

پاسخ قطعی سرمربی آرسنال: کوشیلنی را نمی‌خواهم

اونای امری بعد از دیدار دیشب آرسنال مقابل رئال مادرید گفت لورن کوشیلنی، کاپیتان فصل گذشته توپچی‌ها در برنامه فصل آینده او جایی نخواهد داشت.

پاسخ قطعی سرمربی آرسنال: کوشیلنی را نمی‌خواهم

به گزارش "ورزش سه"،  با توجه به اظهارنظر اونای امری، سرمربی آرسنال درباره لورن کوشیلنی، کاپیتان فصل گذشته این تیم، که دیشب بعد از دیدار آرسنال و رئال مادرید انجام شد، به نظر می‌رسد کوشیلنی به زودی از آرسنال جدا خواهد شد.

 

1421494

 

کوشیلنی 33ساله از همراهی با آرسنال در تور پیش‌فصل آمریکا خودداری کرده و به دنبال راهی برای جدا شدن از این باشگاه انگلیسی می‌گردد. این در حالی است که در فصل گذشته بازوبند کاپیتانی آرسنال از سوی اونای امری در اختیار او گذاشته شده بود.

 

کوشیلنی مایل است به زادگاهش فرانسه برگردد و از آرسنال خواسته تا قراردادش را یک سال زودتر ملغی کند تا بتواند به عنوان بازیکن آزاد راهی فرانسه شود. درخواستی که با مخالفت آرسنال همراه شده و علت همراهی نکردن کوشیلنی با آرسنال در سفر به آمریکا نیز همین بوده است.

 

1421495

 

اونای امری دیشب بعد از پایان دیدار آرسنال و رئال مادرید که در وقتهای قانونی با تساوی 2-2 و در ضربات پنالتی با پیروزی رئال به پایان رسید به خبرنگاران گفت که کوشیلنی در برنامه‌های فصل آینده او جایی ندارد. امری همچنین اعلام کرد که تنها با بازیکنانی کار می‌کند که خواهان بازی در آرسنال باشند.

 

از بوردو و رن به عنوان مقاصد احتمالی کوشیلنی یاد می‌شود. سرمربی بوردو تمایل این باشگاه فرانسوی به جذب کوشیلنی را تایید کرده اما رئیس باشگاه رن گفته بود این باشگاه از ماه ژوئن که درباره کوشیلنی با آرسنال تماس داشته دیگر تلاشی برای تماس گرفتن با او نکرده است.

 

دیدگاه‌ها