کد خبر : 1624654 | 27 تیر 1398 ساعت 12:12 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

هشدار بارسلونا: این دو ستاره فروشی نیستند! (عکس)

بارسلونا قصدی برای فروش نلسون سمدو و عثمان دمبله، دو ستاره جوان خود ندارد.


به گزارش "ورزش سه"، نلسون سمدو 25 ساله و عثمان دمبله 22 ساله مورد توجه چند باشگاه بزرگ اروپایی قرار گرفته اند و با توجه به کیفیت بالا و سن و سال مناسب، پیشنهادهایی به بارسلونا برای فروش این دو بازیکن ارائه شده است اما موندو دیپورتیوو در گزارشی مدعی شد آبی اناری ها علاقه ای به از دست دادن این دو بازیکن ندارند.

 

1420232

 

عثمان دمبله دو فصل قبل و به عنوان جانشین نیمار راهی نوکمپ شد و اگرچه طی این دو سال عملکرد فوق العاده ای نداشته، اما تکنیک، سرعت بالا و قابلیت جا گذاشتن بازیکنان حریف باعث شده بارسا به آینده وی امیدوار باشد.

 

حواشی فراوانی چون غیبت و تاخیرهای مکرر در تمرینات و عدم رعایت رژیم غذایی باعث افت دمبله شده اما حالا و با ورود دوست صمیمی وی آنتوان گریزمان، امیدواری نسبت به آینده دمبله افزایش یافته است.

 

همچنین بند آزادسازی 400 میلیون یورویی در قرارداد دمبله وجود دارد و بارسا کمتر از 250 میلیون حاضر به فروش وی نیست. پس با توجه به عدم وجود یک مشتری ثابت برای پرداخت این رقم، بارسلونا ترجیح می دهد به جای فروش دمبله با رقم پایین تر، وی را حفظ کند.

 

دیگر گزینه ای که پیشنهادهایی دارد، نلسون سمدو مدافع کناری بارسلونا است. اتلتیکومادرید خواهان جذب نلسون سمدو است اما حالا که قرارداد آنتوان گریزمان با بارسلونا نهایی شده، دیگر میلی به فروش وی در باشگاه وجود ندارد و کاتالان ها قصد دارند این بازیکن را برای فصول آینده نیز حفظ کنند.

 

1420233

دیدگاه‌ها