کد خبر : 1622224 | 16 تیر 1398 ساعت 13:59 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

مرادی: می‌توانم در ماشین‌سازی برای آقای گلی بجنگم

بازیکن فصل گذشته فولاد خوزستان مدعی شد در صورت حضور در فاز تهاجمی تیم می‌تواند برای عنوان آقای گلی در تیم جدیدش مدعی باشد.

مرادی: می‌توانم در ماشین‌سازی برای آقای گلی بجنگم

به گزارش "ورزش سه"، بابک مرادی که فصل گذشته از ملوان به فولاد خوزستان پیوسته بود، در نقل و انتقالات تابستانی راهی ماشین سازی شده است. او که یکی از نفرات تهاجمی موفق در لیگ دسته اول و تیم ملوان بود، در فولاد با صلاحدید کادرفنی در پست مدافع راست به میدان رفت و اکنون امیدوار است فصل جدید را با موفقیت دنبال کند.


مرادی درباره انتخاب ماشین سازی گفت: با هدف بزرگی ماشین سازی را انتخاب کردم و مطمئن هستم یک فصل فوق العاده در انتظار ما خواهد بود. انتظارم در فصل گذشته از خودم بیشتر بود اما متاسفانه شرایط آنطور که پیش بینی می‌کردم جلو نرفت. هنوز ناامید نیستم و با توجه به سن و سالم مطمئن هستم که شرایط بهتری پیش رویم خواهد بود. از هواداران فولاد نیز بابت حمایت‌شان در آن مدت تشکر می‌کنم.


وی ادامه داد: فضا کاملا در ماشین سازی فراهم است. اینکه می‌گویید یک تیم غیرمدعی و شرایط لازم برای موفقیت، با بخش دوم آن موافق هستم. ماشین سازی مطمئنا با انتخاب آقای خطیبی به دنبال این خواهد بود تا فصل آینده شرایط خوبی در جدول داشته باشد. آقای خطیبی پیش از این نیز نشان داده بود که به جوانان اعتماد دارد و مطمئنا روزهای خوبی را پیش بینی می‌کنم.


مرادی در پایان درباره اینکه پیش بینی‌اش از عملکردش در فصل آینده چیست گفت: من به نظر کادرفنی کاملا احترام می‌گذارم. معتقدم که فقط با عملکرد فنی می‌توان جواب داد. فصل گذشته علیرغم اینکه حضور در فاز تهاجمی با کیفیت فنی‌ام کاملا سازگار بود با تصمیم کادرفنی در پست دفاع بازی کردم. من در ملوان نشان داده بودم که از حیث تهاجمی عملکرد بهتری دارم اما تصمیم کادر فولاد چیز دیگری بود. الان هم اگر کادرفنی ماشین سازی در هر پستی بخواهند بازی می‌کنم و هدف من خیلی بزرگتر است. اما به شخصه معتقدم اگر در فاز تهاجمی در لیگ برتر بازی کنم با شرایطی که می‌بینم قادر هستم جزو نفرات برتر گلزنی قرار گیرم و حتی شانس آقای گلی داشته باشم و برای آن بجنگم. با این حال باید دید شرایط در فصل آینده به چه شکل خواهد بود.

 

دیدگاه‌ها