کد خبر : 1622419 | 17 تیر 1398 ساعت 12:00 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

ترامپ قهرمانی زنان آمریکا را تبریک گفت

با وجود تنش‌های ایجاد شده بین ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و تیم فوتبال زنان آمریکا، ترامپ قهرمانی تیم ملی فوتبال زنان این کشور در جام جهانی زنان را تبریک گفت.

ترامپ قهرمانی زنان آمریکا را تبریک گفت

به گزارش "ورزش سه"، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا که اخیراً بین او و برخی ستاره‌های تیم ملی زنان آمریکا تنش‌هایی رسانه‌ای بوجود آمده بود با استفاده از حساب توئیتری خود قهرمانی زنان آمریکا در جام جهانی زنان که چهارمین قهرمانی آنها در تاریخ این رقابتها بود را تبریک گفت.

 

آمریکا با پیروزی 2-0 مقابل هلند در فینال جام جهانی موفق شد دومین قهرمانی پیاپی خود در این رقابتها را جشن بگیرد.

 

1417927

 

به فاصله کمی بعد از پایان بازی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در توئیتی نوشت:" تبریک به تیم ملی فوتبال زنان آمریکا به خاطر قهرمانی در جام جهانی. بازی عالی و هیجان‌انگیزی بود. آمریکا به همه شما افتخار می‌کند".

 

بعد از آنکه ویدیویی از مگان راپینو ستاره آمریکا منتشر شد که در آن می‌گفت حتی اگر تیم زنان آمریکا قهرمان جام جهانی شود برای دیدار با رئیس‌جمهور به کاخ سفید نخواهد رفت، ترامپ واکنش تندی در توئیتر نشان داد و بین این دو تنش رسانه‌ای بوجود آمد.

 

پیش از آن ترامپ به دلیل اینکه مگان راپینو در جریان پخش سرود ملی آمریکا از همخوانی با سرود یا گذاشتن دستهای خود به روی سینه‌اش خودداری کرده بود به شدت انتقاد کرد. راپینوی 34ساله در نهایت هم جایزه توپ طلا به عنوان بهترین گلزن جام جهانی را به خود اختصاص داد و هم جایزه توپ طلایی به عنوان بهترین بازیکن تورنمنت را از آن خود کرد.  

 

دیدگاه‌ها