کد خبر : 1545102 | 21 مرداد 1397 ساعت 12:13 | 20.9K بازدید | 0 دیدگاه

ویلشر: ونگر از آرسنال اخراج شد!

جک ویلشر، هافبک سابق آرسنال معتقد است که باشگاه آرسنال ونگر را اخراج کرد.

ویلشر: ونگر از آرسنال اخراج شد!

به گزارش "ورزش سه"، در ماه آوریل سال جاری، ونگر اعلام کرد که پس از 22 سال آرسنال را ترک خواهد کرد. در آن زمان اعلام شد که پس از مذاکرات با باشگاه، دو طرف به این نتیجه رسیدند که بهترین زمان برای پایان همکاری است ولی حالا جک ویلشر مدعی شد که آرسنال ونگر را اخراج کرد و برای حفظ وجهه سرمربی فرانسوی، موضوع اینطور بیان شد.

 

1306571

 

 

او گفت:" من در سال آخر قراردادم بودم و با مربی وقت، ونگر صحبت کردم. او به من گفت که به من پیشنهاد قرارداد جدیدی ارائه نخواهد شد و من می‌توانم تیم را ترک کنم. ولی در آن زمان مصدوم بودم و برایم سخت بود زیرا آماده نبودم و بازی نمی‌کردم و تیم‌های زیادی نیستند که بازیکن مصدوم بخواهند. بنابراین من در تیم ماندم و به ترکیب برگشتم و در نهایت در ژانویه پیشنهاد تمدید قرارداد به من ارائه شد ولی آرسن اخراج شد. عجیب بود، همه شوکه شده بودند و مرته ساکر، کاپیتان تیم، کمی صحبت کرد و فکر می‌کنم برای همه بسیار عجیب بود.

 

واقعا انتظارش را نداشتیم ولی همه چیز عوض شد و من هم می‌خواستم با مربی جدید حرف بزنم. این کار را انجام دادم، او عالی بود و صادقانه با من حرف زد. او به من گفت که بمانم ولی در ترکیب اصلی او جایی ندارم بنابراین من تصمیم گرفتم که تیم را ترک کنم."

دیدگاه‌ها