کد خبر : 980063 | 31 تیر 1391 ساعت 15:21 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

پیشنهاد جدید یونایتد برای خرید لوکاس مورا

یونایتد،پیشنهاد جدیدش برای به خدمت گرفتن ستاره سائوپائولو را تایید کرد.این درحالیست که پیشنهاد قبلی 27 میلیون یورویی این باشگاه در ابتدای هفته توسط تیم برزیلی رد شده بود.

پیشنهاد جدید یونایتد برای خرید لوکاس مورا
این طور به نظر می رسد که سران باشگاه منچستریونایتد، خود را برای ارائه پیشنهادی 32 میلیون یورویی برای به خدمت گرفتن لوکاس مورا آماده می کنند..این درحالی است که به تازگی پیشنهاد 27.2 میلیون پوندی این باشگاه از طرف باشگاه برزیلی رد شده بود.
سران باشگاه سائوپائولو اکنون با انتشار خبری اعلام کرد که پیشنهاد "بسیار مهم" 35 میلیون یورویی(27 میلیون پوندی) از طرف باشگاه منچستر یونایتد برای واگذاری هافبک مهاجم 19 ساله خود دریافت کرده است.
به گزارش گل ،این باشگاه پیش از این ذکر کرده بود که پیشنهاد ابتدایی شیاطین سرخ را سه شنبه دریافت کرده و اکنون منتظر پیشنهاد نهایی این باشگاه است.پیشنهادی که بتواند آن ها برای فروش ستاره خود قانع کند.
لوکاس مورا، بازیکنی که در پیروزی تیم المپیک برزیل در جریان بازی تدارکاتی با تیم بریتانیا حضور داشت ،زیر نظر سر الکس فرگوسن بود.فرگی اعتقاد دارد که این ستاره 19 ساله به خوبی توانایی ایفای نقش بعنوان هافبک بازیساز را خواهد داشت و می تواند با ادن آزارد بال جوان بلژیکی که به تازگی به چلسی پیوسته ،بعنوان ستاره نقل و انتقالات تابستانی رقابت کند.
پیش از این یونایتد برای خرید آزاد پیشنهاد 32 میلیونی ارائه داده بود که عدم توافق بر سر دستمزد هفتگی سرانجام موجبات حضور آزارد در استمفوردبریج را فراهم کرد.
به نظر می رسد یونایتد برای خرید لوکاس نیاز به پرداخت مبلغی در همین حدود داشته باشد.البته این باشگاه قصد ندارد برای این انتقال دست به هرکاری بزند.
یونایتد می داند که صحبت های تمدید قرارداد سه بازیکن پرتغالی زبان این باشگاه یعنی نانی و اندرسون و رافائل داسیلوا مدتی زمان خواهد برد و این در حالی است که اگر نتواند در مدت کوتاهی موافقت باشگاه برزیلی را جلب کند ،درخشش احتمالی لوکاس در بازی های المپیک ، قیمت او را به میزان قابل توجهی بالا خواهد برد.
مدیر سائوپائولو در این مورد گفته است:«منچستر یونایتد پیشنهاد بسیار مهم 35 میلیون یورویی خود را ارائه کرده است ؛ولی نیاز است تا پیشنهاد خود را کمی افزایش دهد. به نظر ما تنها نیمار قیمت بیشتری نسبت به لوکاس خواهد داشت.بعد از او لوکاس قرار می گیرد و ما نمی خواهیم او را به کم تر از قیمت واقعی اش به تیمی واگذار کنیم.به نظر ما هنوز هم داشتن بازیکنی خوب از مقدار زیادی پول در بانک بهتر است!»

دیدگاه‌ها