کد خبر : 1587963 | 10 بهمن 1397 ساعت 13:32 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی ویتنام: در جام ملت ها خوش شانس بودیم

پارک هنگ سئو، سرمربی تیم ملی ویتنام مدعی شد که تیمش در جام ملت‌ها خوش شانس بوده است.

سرمربی ویتنام: در جام ملت ها خوش شانس بودیم

به گزارش "ورزش سه"، پارک در حال حاضر برای تعطیلات به کشورش، کره جنوبی برگشته است. او با تیم ملی ویتنام در امارات موفق شد از مرحله گروهی عبور کند و به دور حذفی برسد. با این حال شکست مقابل ژاپن، آنها را به خانه برگرداند.

 

پارک در این رابطه گفت:" پس از چند تورنومنت بین المللی، احساس خستگی می‌کنم ولی شروع خوبی در سال 2019 داشتیم."

 

ویتنام با هدایت پارک در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت ها حذف شد ولی با این حال، این رقابت ها برای ویتنامی ها اهمیت بسیاری داشت. پیش از شروع جام ملت‌ها، پارک گفته بود که هدفشان رسیدن به دور حذفی است.

 

 

1377718

 

 

ویتنام با ایران، عراق و یمن هم گروه شده بود و با قرار گرفتن در رده سوم، با یک پیروزی و دو شکست، به عنوان یکی از 4 تیم برتری که در رده سوم قرار گرفتند و به دور بعد صعود کرد. در دور حذفی آنها ابتدا از سد اردن گذشتند و در یک چهارم نهایی به مصاف ژاپن، صدرنشین گروه B رفتند و یک پنالتی باعث حذف انها شد. این اولین بار در تاریخ فوتبال ویتنام بود که آنها از دور حذفی صعود کردند. آنها همچنین تنها تیم متعلق به منطقه جنوب شرق آسیا هستند که در یک چهارم نهایی حضور داشتند.

 

پارک ادامه داد:" فکر می‌کنم ما خوش شانس بودیم. بازیکنان ما هم از لحاظ فیزیکی و هم روحی خسته بودند ولی خوشبختانه توانستیم نتیجه بگیریم. تنها رقابتی که من توانسته ام در آن به موفقیت برسم، جام سوزوکی بود. در جام ملت‌ها، فکر نمی‌کردم که انتظارات زیادی از ویتنام وجود داشته باشد ولی وقتی در دو بازی اول شکست خوردیم، انتقادات شروع شد. پس از آن بود که ما سعی کردیم نتایج بهتری بگیریم و واکنش ها بهتر شد."

 

پارک علاوه بر تیم ملی ویتنام، هدایت تیم زیر 23 سال را نیز برعهده دارد. او در این رابطه گفت:" باید خودم را برای تمامی رقابت ها آماده کنم و مردم ویتنام نیز نگران این موضوع هستند.  شاید باید انتخاب هایی داشته باشم و دوباره تمرکز کنم. فدراسیون فوتبال ویتنام در حال حاضر موضوع را بررسی می‌کند.

 

برخی نشریات ویتنامی از من سوال کردند که آیا می‌توانیم به جام جهانی صعود کنیم ولی در این رابطه تیم به زمان بسیار بیشتری نیاز دارد. من به فدراسیون گفتم که باید روی بازیکنان جوان بیشتر هزینه کنند تا بتوان در 10 سال بعد از آنها بیشتر استفاده کرد."

دیدگاه‌ها