کد خبر : 1318138 | 28 فروردين 1395 ساعت 19:18 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی خفیف یونایتد مقابل استون ویلا

منچستریونایتد موفق شد با یک گل از سد مهمان قعرنشینش استون ویلا عبور کند.

پیروزی خفیف یونایتد مقابل استون ویلا
به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد برای زنده نگه داشتن امیدهایش جهت کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده، در الدترافورد به مصاف تیم قعرنشین استون ویلا رفت.

نکته مهم در ترکیب ابتدایی یونایتد بازگشت کاپیتان وین رونی بود که پس از یک مصدومیت بلند مدت بار دیگر در ترکیب تیم به میدان رفت. بازی مطابق انتظار با میدان داری یونایتد در دقایق اولیه آغاز شد. شاگردان فان خال توپ و میدان را در اختیار داشتند. در دقیقه 23 نخستین موقعیت جدی روی دروازه ها توسط یونایتد خلق شد. همکاری ماتا و راشفورد، فرصت را برای هافبک اسپانیایی فراهم کرد اما ضربه ماتا با اختلاف از کنار دروازه استون ویلا به بیرون رفت.

در دقیقه 32 شاگردان فان خال موفق شدند گل نخست را وارد دروازه حریف کنند. حرکت خوب آنتونیو والنسیا از سمت راست با سانتر این بازیکن اهل اکوادور همراه شد تا بار دیگر راشفورد برای یونایتد گلزنی کند. مهاجم نوجوان یونایتد با ضربه ای تمام کننده موفق شد تیمش را 1-0 در الدترافورد پیش بیندازد.

در دقیقه 44 بازیکنان استون ویلا می توانستند گل تساوی را وارد دروازه دخیا کنند اما کریس اسمالینگ در آخرین لحظات توانستن با سد کردن توپ، ناجی دروازه تیمش شود. در نهایت بازی در نیمه اول با همان تک گل به سود یونایتد خاتمه یافت.

نیمه دوم نیز با حملات یونایتد آغاز شد. راشفورد در همان آغاز نیمه دوم می توانست در موقعیتی ایده آل دروازه استون ویلا را باز کند  اما کلارک، مدافع استون ویلا، با حضور به موقع خود توانست دروازه تیمش را نجات دهد.

بازی در ادامه نیمه دوم با میدان داری منچستریونایتد همراه بود. شاگردان فان خال که بازی سنگینی را وسط هفته مقابل وستهام پشت سر گذاشته بودند، ترجیح دادند تا با کنترل بازی همان نتیجه 1-0 را تحت کنترل داشته باشند.

در دقیقه 65 ممفیس دیپای می توانست از روی یک ضربه آزاد دروازه استون ویلا را تهدید کند اما ضربه او با اخالاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

استون ویلا در 10 دقیقه پایانی بازی انتحاری عمل کرد و توانست روی چند صحنه خطرناک ظاهر شود. آن ها در دقیقه 83 می توانستند روی کرنر ارسالی از سمت راست و ضربه سر بازیکن خود، دروازه دخیا را باز کنند اما توپ با بد شانسی به تیر عمودی دروازه برخورد کرد.

در نهایت تلاش دو تیم در ادامه نیمه دوم نیز سرانجامی نداشت تا یونایتد موفق شود با حداقل نتیجه از سد استون ویلا عبور کند.

دیدگاه‌ها